Menen samaan liikkeeseen mistä luurin ostin ja vaihdan luurin helpompaan luuriin. Minulla oli kaksi puhelinta vantaan sininauhan sahatien talossa. Niitä osasin käyttää mutta ne molemmat varastettiin siellä ollessani. Se harmitti kun juuri opin puhelimieni käytön. Vie narkomaanit ihan kaiken niin kun sielläkin varastettiin kaikki mitä irti saivat.
Harmittaa kun kävin sairaalan hoitajan kanssa puhelin kaupoilla en saanut rauhassa tehdä ostoksia. Otin hätäpäissäni puhelimen, piti minun ottaa helppokäyttöinen luuri. Kyllä varmaan löydän luurin mitä osaan käyttää hyvin. Semmoisen etsin yksinkertaisen puhelimen, puhelimeni on ihan sekaisin tulee sieltä täysin sekopäistä juttua. Kenellähän olisi puheaikaa ja puhelin toimisi, pääsisi semmoisen kanssa kaupoille.
Huomenna pitäisi kyllä päästä minun kaupoille. Muuten meni puhelinkauppani ihan vituilleen. Ostin paskan puhelimen millä en tee mitään. Käyttäjässä se varmaan vika on uskon niin mutten saa mitään ulos puhelimestani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti