tiistai 10. maaliskuuta 2026

Tulee seuraavaksi ruoka varmaan joku keitto. Harmittaa kun en saa puhelintani toimimaan. Kunhan nyt saan vaan taksin tilattua jonkun puhelimella. Pääsen liikkeeseen mistä luurin ostin vaihdan siellä puhelimeni.

 Menen samaan liikkeeseen mistä luurin ostin ja vaihdan luurin helpompaan luuriin. Minulla oli kaksi puhelinta vantaan sininauhan sahatien talossa. Niitä osasin käyttää mutta ne molemmat varastettiin siellä ollessani. Se harmitti kun juuri opin puhelimieni käytön. Vie narkomaanit ihan kaiken niin kun sielläkin varastettiin kaikki mitä irti saivat.

Harmittaa  kun kävin sairaalan hoitajan kanssa puhelin kaupoilla en saanut rauhassa tehdä ostoksia. Otin hätäpäissäni puhelimen, piti minun ottaa helppokäyttöinen luuri. Kyllä  varmaan löydän luurin mitä osaan käyttää hyvin. Semmoisen etsin yksinkertaisen puhelimen, puhelimeni on ihan sekaisin tulee  sieltä täysin sekopäistä juttua. Kenellähän olisi puheaikaa ja puhelin toimisi, pääsisi semmoisen kanssa kaupoille.

Huomenna pitäisi kyllä päästä minun kaupoille. Muuten meni puhelinkauppani ihan vituilleen. Ostin paskan puhelimen millä en tee mitään. Käyttäjässä se varmaan vika on uskon niin mutten saa mitään ulos puhelimestani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...