keskiviikko 11. maaliskuuta 2026

Oli tänään psykkan kanssa palaveri videon välityksellä. Paskaa sain ottaa vastaan henkilökunnalta.

 Perseestä oli psykkan ja hoitajan palaveri, lääkkeistä ja edunvalvonnasta puhuivat. Ehdottivat edunvalvontaa ja lääkkeiden jatkamista kumpaakin olin vastaan ja rassaavat ne hoitoani. 

Haluan hoitaa itse laskuni ja lääkkeettömänä haluan olla, ne molemmat rassaa päätäni pahoin. Uusi puhelimeni pätkii taas pahoin ei sillä pääse soittelemaan ollenkaan.

Kävimme kaupoilla olihan taas vaikea reissu, kun yksi nuori nainen ei millään päässyt punnertamaan autoon itseään. Alkoi yksi iso kaveri minulle vittuilemaan kun en saanut turvavyötä heti kiinni. Turha siitä on kaverin turpaansa alkaa aukoa.  

Antaa nyt ison kaverin pullistella kunhan ei ala liikaa minulle porskuttelemaan. Minä en ala vastaanottamaan turvan soittoa yhdelle kaverille lupasin 20 euroa  eilisestä puhelimeni auttamisesta. Sekin otti vähän liikaa no ei se mitään onhan minulla tuota rahaa joku satanen.

Täytyy pyytää taas  varmaan kaveri puhelintani laittelemaan. Pitää se saada pelaamaan täysillä  pätkii puhelimeni niin pahoin. Haluan helppokäyttöisemmän puhelimen mitä osaan käyttää täydellisesti. Niitä on semmoisia helppoja luureja.

Helvetti jos luulevat että helpolla minulle lääkkeet ja edunvalvonnan saavat siinä erehtyvät. Häivyn vaikka huisin vittuun tämmöisestä talosta. Muutenkin talossamme on hakattu tai potkittu reikiä seiniin. Monessa huoneessa on reikiä seinissä minunkin yhtenä. Edelliset asukkaat potkineet  reikiä löytyy seinistä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...