sunnuntai 29. maaliskuuta 2026

Kävi kaveri kaverinsa pyörällä eilen kaupalla nyt on siitä pyörästä ulkorengaskin rikki. Hyvä etten pyörääni lainannut sille. olisi sekin varmaan rikki.

 Rimpula pyörä onkin muutenkin sillä ei tommoinen kestä ajoa. Nukuin aamusta pitkään ohi aamun aamupalalla kävin sitten nukkumaan uudestaan. Kävi henkilökunta minua hakemassa pari kertaa aamulla syömään ja aamupalalle. Kävin aamupalalla ja syömässä nyt odotan ruokailua

Otin äsken pegorion ja pamol särkylääkkeen. Jos ne vähän auttaisi minua vaivoihini kivut ja kolotukset vaivaa minua. Lataan kohta puhelimeni täyteen että saan sen plussalle.

Oli kaverin pyörästä kumi puhki ja päälli rengaskin rikki. Laittoi ne uuden sisärenkaan mutteivat uutta ulkorengasta eli eihän se kestä mitään. Olivat ne laittaneet eristysnauhaa päälli renkaan päälle. Ennen vanhaan paikattiin sillä lailla muttei se kestä nykyään enään.

Toi kaveri pyörän rengas rikkinäisenä takaisin rengas on taas rikki. Ostaisivat nyt vaan uuden rankaan siihen, sillä se toimisi. Pyysin hoitajallta yhden särkylääke pamolin ja pegorion vatsan toiminta lääkkeen. On vatsani ollut ronkeli muutaman päivän toiminut miten sattuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...