lauantai 28. maaliskuuta 2026

Oli iltapala äsken kello 20 kahvia, leipää juustoa, makkaraa, banaania, kiisseliä.

 Oli taas hyvä iltapala riittoisa ravitseva, tuli siitä mahani täyteen. Huomenna onkin jo sunnuntai. 30 3.2026 onkin syntymäpäiväni. Siihen on pari päivää kakkua saamme varmaan taas. Timo V. ei ole vastannut Tuusulasta en tiedä miksei. Kai se vammainen veti herneen nenäänsä minulle. Ja eipä minulla kaipuuta ole tommoiseen sekakäyttäjään.

Vittumainen kaveri se oli missä kiitos kaikesta hyväntekemisestä sen  hyväksi. Syötin ja juotin kaveria joka päivä. Ostin vielä kaljat sille useasti ruokaa joka päivä ja itse olin sitten ilman.

Saatanan vammainen vielä pääsi salaa lyömään minua vammaisella vahvalla kädellään. Saatanan sekopää ei toista kertaa onnistunut minua lyödä. Selälleen meni vaivainen asunnollani niin että jouduin lanssin pyytämään kanssani nostamaan sen pystyyn. Kuusi kertaa jouduin sen vammaisen nostamaan yötä myöten pystyyn. Se oli aina nurin jurrissa kaatuili se usein.

Ehkä onkin hyvä ettei se yhteyksiä pitele enää. En tykännyt siitä kaverista yhtään kamankäyttäjä kun se oli.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...