sunnuntai 15. maaliskuuta 2026

Kävimme yhden uskovaisen kaverin autolla seurakunnassa ja kaupoilla. Ostin uuden älypuhelimen vanhan motorolan ostin turhaan. Nyt on minulla kaksi puhelinta turhaan

Kävimme kaverin kanssa seurakunnassa herran sanaa kuunneltiin ja laulettiin. Siitä menimme kaupoille elisaan yritin vaihtaa motorolan luurin uuteen helppokäyttöiseen luuriin. Osaan nyt käyttää tätä honorin luuria tämä on helppo käyttöinen. Kävimme kaupassa vielä tullessamme ostin ruokaa ja energia juomia. 

Mukava uskon veli on kaverimme otti vaan 30 euroa minulta palvelustaan. Menimme kahdestaan seuroihin yksi kaveri taloltamme ei lähtenyt mukaan. En tiedä miksei se lähtenyt seurakuntaan. Ostin uuden Honorin puhelimen, saimme sen pelaamaan paremmin. Olisi Motorolani ollut hienompi luuri ja enemmän ohjelmia siinä oli kun tässä Honorin luurissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...