Pääsen huomenna kaupoille puhelimen ostoon, katson ostanko myös television silloin. Tarvitsen molemmat telkan ja luurin, katson mitä ne maksaa yhteensä. Laitan kelaan ja sossuun laskut niistä. Kuuluu ne niiden maksaa telkan ja puhelimen, on väärin jos eivät lähde ne makselemaan niitä.
Toivotaan nyt että saan puhelimen mikä toimii hyvin minulla, ja on helppo toiminen minun käyttää. Nyt soitan Esalle testi puhelun vanhalla luurilla testaan toimiiko tämä. Hiljainen on tämäkin luuri mutta hälyttää tämä puhelin eli ei vikaa ole varmaankaan.
Kaverin kaveri hakee kaveriaan ja minua seurakuntaan. Samalla pääsen kauppaan pientä maksua vastaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti