sunnuntai 15. maaliskuuta 2026

Oli iltapala äsken kello 20 kahvia, leipää leikkeleitä. Ajoissa menen nukkumaan pääsen kaupoille huomenna.

Pääsen huomenna kaupoille puhelimen ostoon, katson ostanko myös television silloin. Tarvitsen molemmat telkan ja luurin, katson mitä ne maksaa yhteensä.  Laitan kelaan ja sossuun laskut niistä.  Kuuluu ne niiden maksaa telkan ja puhelimen, on väärin jos eivät lähde ne makselemaan niitä.

Toivotaan nyt että saan puhelimen mikä toimii hyvin minulla, ja on helppo toiminen minun käyttää. Nyt soitan Esalle testi puhelun vanhalla luurilla testaan toimiiko tämä. Hiljainen on tämäkin luuri mutta hälyttää tämä puhelin eli ei vikaa ole varmaankaan.

Kaverin  kaveri hakee kaveriaan ja minua seurakuntaan. Samalla pääsen kauppaan pientä maksua vastaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...