Heräten kello 23 hyvin levänneenä aloin kirjoittelemaan tarinaani. Aloin puhelintani opiskelemaan alan pääsemään sen käytöstä kärrylle. Sain Esalle viestiä menemään ei ole se vielä vastannut. Pahus kun lääkkeistä johtuvaa vapinaa on käsissäni. On vapinani ikävää vasemmassa kädessäni pahempaa.
Pitää nyt saada lääkäri puolelleen, lääkkeen lopetukseen. Uhkaan karkaamisella talosta ellei lääkettä poisteta. Vetoan etten ole syönyt muutenkaan kun väkisin lääkkeitä. Minulle ei lääkkeet sovi mitkään, sivuoireet ovat minulla niin pahat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti