sunnuntai 15. maaliskuuta 2026

Nukuin illasta kello 23 asti heräten juuri äsken. Puhelintani opiskelin alan pääsemään sen käytöstä kärryille.

 Heräten kello 23 hyvin levänneenä aloin kirjoittelemaan tarinaani. Aloin puhelintani opiskelemaan alan pääsemään sen käytöstä kärrylle. Sain Esalle viestiä menemään ei ole  se vielä vastannut. Pahus kun lääkkeistä johtuvaa vapinaa on käsissäni. On vapinani ikävää vasemmassa kädessäni pahempaa.

Pitää nyt saada lääkäri puolelleen, lääkkeen lopetukseen. Uhkaan  karkaamisella talosta ellei lääkettä poisteta. Vetoan etten ole syönyt muutenkaan kun väkisin lääkkeitä. Minulle ei lääkkeet sovi mitkään, sivuoireet ovat minulla niin pahat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...