perjantai 27. maaliskuuta 2026

Kello on jo 21.12 alan kohta nukkumaan. Uneni on parantuneet talossamme.

 Kävin kysymässä yököltä begorionia vatsanlääke toimintaan, mutten saanut sitä kun olen jo kaksi pussia sitä tänään saanut. Samoin Pamol särkylääkettä olen saanut kaksi 1000 mg niitäkin. Eli en saanut kumpaakaan niitä, toivotaan nyt että auttaa ne yön yli minua. Kyllä ne on laskettu toimivan yön yli. Nyt kirjoittelu seis ja unta silmiin.

Täytyy nyt alkaa nukkumaan ajoissa tulee varmaan uni hyvin taas kerran. Olen alkanut nukkumaan pitempään aamusta. En tiedä johtuuko lääkkeistä uneni vai mistä. Tuli kirjoitteluni vastaus hallinto-oikeudesta. Toivotaan nyt että lähtevät lopettamaan edunvalvonnan pyyntöäni sekä lopettavat pakkolääkitykseni.

En halua että hämmentelevät asioitani vaikka kieltävätkin sen. Pitää minun saada terveen paperit lääkäreiltä. Minua ei vaivaa mikään siksi perkeleet saavat terveenä pitää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...