lauantai 28. maaliskuuta 2026

Nuori kaveri kävi kyselemässä lainaksi pyörääni kaupoille. En lainaile pyörääni kellekkään jos hajoaa kumi tai muuten.

 On periaatejuttu etten lainaile pyörääni kenellekkään jos hajoaa kumi tai muuten pyöräni. Olen silloin kesän ilman pyörää. Ja on pyöräni minulle todella tärkeä, että pääsen kylille kaupoille. En ala olemaan ilman pyörää kesää itse saan sen ehkä kuntoon jollain tavalla. Muutenkin on  pyöräni aika rimpula etupyörä klappaa. Jarrut ovat edessä pois pelistä.

Siksi pidän pyöräni itselläni tallessa ja ajan vaan itse sillä. Olen joutunut laittamaan pyörääni aika paljon, korjannut sitä paljon. On minulla huonoja kokemuksia pyörän lainailuista hajonneena saanut takaisin.. Ja pyöräni jäänyt seisomaan. Ei ole täällä varmaan varaosia enkä tiedä työkaluistakaan mitään.

Siksi pidän pyöräni vaan itselläni, saahan kyttien huutokaupoista pyöriä muutamilla kympeillä. Tori .fi jakaa pyöriä halvalla. Hakekaa sieltä pyöriä saatte omat pyörät itsellenne.

Minäkin katson netistä uutta pyörää, parempaa kun tämä rimpulani bilteman  rimpula pyörä minulla on. Oli tämä pyöräni surkea heti uudestaan vikaa löytyi uudesta pyörästäni heti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...