On periaatejuttu etten lainaile pyörääni kenellekkään jos hajoaa kumi tai muuten pyöräni. Olen silloin kesän ilman pyörää. Ja on pyöräni minulle todella tärkeä, että pääsen kylille kaupoille. En ala olemaan ilman pyörää kesää itse saan sen ehkä kuntoon jollain tavalla. Muutenkin on pyöräni aika rimpula etupyörä klappaa. Jarrut ovat edessä pois pelistä.
Siksi pidän pyöräni itselläni tallessa ja ajan vaan itse sillä. Olen joutunut laittamaan pyörääni aika paljon, korjannut sitä paljon. On minulla huonoja kokemuksia pyörän lainailuista hajonneena saanut takaisin.. Ja pyöräni jäänyt seisomaan. Ei ole täällä varmaan varaosia enkä tiedä työkaluistakaan mitään.
Siksi pidän pyöräni vaan itselläni, saahan kyttien huutokaupoista pyöriä muutamilla kympeillä. Tori .fi jakaa pyöriä halvalla. Hakekaa sieltä pyöriä saatte omat pyörät itsellenne.
Minäkin katson netistä uutta pyörää, parempaa kun tämä rimpulani bilteman rimpula pyörä minulla on. Oli tämä pyöräni surkea heti uudestaan vikaa löytyi uudesta pyörästäni heti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti