tiistai 3. maaliskuuta 2026

Uusi blogi elämästäni elämäni tarinat.

 Oli juuri ruoka äsken sosekeittoa ihan hyvää sekin oli, vähän persoonallinen maku siinä oli. Oli erikoinen maku keitossa, juureksia siinä oli. En saanut selvää mitä kaikkea siinä oli Otin myös leipää sitä sai keiton kanssa jos oli huonot hampaat. 

Minun pitää nyt paneutua hampaisiini poistaa risat ja korjata osa hampaistani. Kyllä täytyy nyt paneutua hammashoitoon, kyllä täällä hoidetaan hampaat kuntoon. On minulla sydänvika joten täytyy saada risat pois suustani 

On vaarallista pitää risoja hampaita suussani, voi lähteä joku tulehdus suustani liikkeelle. Kerran jo oli sydämessäni asti tulehdus ja se oli vaarallista. Kyllä sydänvikaisen täytyy hoitaa hampaansa kuntoon. Menikin tämä päivä huilatessa nukuin koko päivän, väsytti minua koko päivä. Iltapala tulee vielä illasta tänään. Saamme leipää ja teetä leikkeleitä tulee myös.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...