sunnuntai 15. maaliskuuta 2026

Meni uneni ohi heräsin kello 23. Innostuin säätelemään uutta älypuhelintani.

 Sainkin melko hyvin säädettyä luurini, alan pääsemään kärryille puhelimestani. Rahaakin on vielä lompakossani ja tilillä jonkun verran. Hyvä niin ei koirat kuse kintuille, pääsee liikenteeseen. Olisi kaverini tullut tänään kaupungille minua tapaamaan. 

Mutta on se vaikea tapaaminen järjestää. Talollamme ei voi yöpyä ja hotelli on kallis kaupungilla, enkä viinaa viitsi ottaa. Silloin on sama missä sitä aikaansa kuluttaa.

Hyvä että sain luurini näkymään hyvin tämä uusi luuri toimii. Rahaa näihin puhelimiin menee muttei voi mitään. Älypuhelinta tarvitsen päivittäisiin toimintoihin. 

Hyvä että lähti uusi Honorin puhelimeni toimimaan. Olisi pitänyt saada vielä Motorolani toimimaan. Nyt meni siihen raha ihan hukkaan. Täytyy se antaa jollekkin kuka sitä osaa käyttää

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...