maanantai 16. maaliskuuta 2026

Yö meni katkonaisesti nukuin aamuun asti lähdimme hoitajan kanssa kaupungille labraan aamusta.

 Oli labra aamusta kello 9.30 kaupungilla pitkä oli taas matka istua autossa. Olen kyllästynyt istumaan tunteja autossa. Perse puutuneena  saa istua autossa, ei hyvä ollenkaan. Tuli hoitaja tarkistamaan huoneeni oli  se tyytyväinen huoneeseeni. Etsin eilisen kaupan Honorin puhelimeni laskua ei löydy sitä mistään.

Olisihan se hyvä lasku olla, se toimisi takuuna uudelle puhelimelleni. Tein puhelin kaupan 15.3.2026 siitä lasken takuun alkaneen. Kävimme tänään labrassa Hyvinkäällä, pitkä on istua autossa tunteja. Kohta onkin sitten ruoka tunnin  päästä pitäisi sen olla.

Olisi nyt vapaata töistä saisi vaan levätä laakereillaan. Kyllä minulla aika kuluu levätenkin, kun nyt vielä saan paikat kuntoon. Aloitan tehokkaan kunnon treenit alakerran salillamme. On meillä hyvä sali alakerrassa puntteja telineitä biljardi. Pyöräily vielä siihen tehoja antamaan, poljen kesät talvet happea riittää.

On vaan paikat olleet pahasti kipeät polvista leviää selkään kipuni. On ne ennenkin olleet kipeät mutta paranee ne itsestään ajan kanssa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...