Ei ole mitään tekoa puhelimellani täysin paska peli se on minulle.. Täysin turhaan sen ostin motorola vielä mikä pitäisi olla hyvä luuri. No onhan minulla tietokoneeni sillä tulen toimeen. Harmittaa vaan kun en pääse kaupungille liikkeeseen vaihtamaan luurin.
Pitäisi se saada toimimaan uusi puhelin kun sen uutena ostin. Pääsisin nyt liikkeeseen ja saisin uuden puhelimen. Nyt odotan kahvia vartin päästä enköhän luurini vielä saa toimimaan. Kun nyt kaveri saa taksin liikkeeseen. Ostan yksinkertaisen puhelimen mitä on helppo käyttää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti