tiistai 10. maaliskuuta 2026

On toi täysin paska uusi älypuhelimeni. On se niin vaikea käyttöinen etten osaa sitä käyttää ollenkaan. Eikä kukaan osaa sitä neuvoa käyttämisessä.

Ei ole mitään tekoa puhelimellani täysin paska peli se on minulle.. Täysin turhaan sen ostin motorola vielä mikä pitäisi olla hyvä luuri. No onhan minulla tietokoneeni sillä tulen toimeen. Harmittaa vaan kun en pääse kaupungille liikkeeseen vaihtamaan luurin.

Pitäisi se saada toimimaan uusi puhelin kun sen uutena ostin. Pääsisin nyt liikkeeseen ja saisin uuden puhelimen. Nyt odotan kahvia vartin päästä enköhän luurini vielä saa toimimaan. Kun nyt kaveri saa taksin liikkeeseen. Ostan yksinkertaisen puhelimen mitä on helppo käyttää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...