Eilen joimme syntymäpäivä kakku kahvini oli mukavaa meillä. Tänään kävimme kaupassa päivällä, ostin herkkuja. Juomaa ja ruokaa kävimme myös hoitajan kanssa kellarissa, katsomassa tavaroitani. Pitäisi tuoda ylös tavaroitani astioita ym. Kahvinkeittimen voisi tuoda saisi kahvia keitellä.
Vaatteita kenkiä ja kaikkea muuta vaatetavaraa on siellä kaikenlaista tavaraa. Jari Honkkis soitteli juuri äsken, en jaksa senkään kanssa oikein keskustella. On minulla jutut loppuneet kavereiden kanssa, samaa juttua tulee niiltä. Mitä ei jaksa yhtään turinoita tulee vaan niiltä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti