tiistai 31. maaliskuuta 2026

Päivä mennyt painollaan aamun kivut hellittäneet hyvin. Otin aamusta yhden 1000 mg pamolin se varmaan auttoi kipuihini.

 Kohta otan toisen 1000 mg pamolin jos se auttaisi vielä. Parempi 1000 mg on kun 500 mg pamol auttaa se jonkun aikaa minua. Polviini ja selkäsärkyyni ihmettelen miksi nykyään on polvi ja selkä säryt niin kovat.

Ehkä ilmatkin vaikuttaa särkyyni kylmää kosteaa välillä huomaan sen vaikuttavan särkyihini. Oli ruoka äsken makkara laatikkoa muilla kala laatikkoa. Aika huono ruoka se oli ei se maistunut minulle, perunaa ja muutama nakin pala.

Köyhäksi on mennyt ruoka tänään ainakin makkaralaatikkoa . Nyt menen hakemaan pamol särkylääkkeen jos se auttaisi minua kivuissani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...