maanantai 30. maaliskuuta 2026

Oli iltapala kello 19. Saimme teetä ja leipää höysteillä. Huomenna katsomme sairaanhoitajan kanssa. Hallinto-oikeuden papereita.

 Sanoi hoitaja että katso sairaan hoitajan kanssa hallinto-oikeuden papereita. Tulee hoitaja huomenna töihin aamusta. Silloin käymme läpi hallinto-oikeuden tekstejä. Pitää niille saada tehtyä jotain en hyväksy missään nimessä edunvalvontaa itselleni. Sain isolla  työllä edunvalvonnan itseltäni pois enkö sitä ota mistään hinnasta. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...