Pitsa olisi todella hyvä tänne tilata, ne ei vaan tuo sitä se pitäisi hakea kyliltä. Kaverille ja minulle tekisi pitsa mieli hakea. Katson kumminkin huomiseen jos menen kylille kaupoille. Reppu selkään ja kauppaan ostan herkkuja pitsan ym.
Toivotaan että kaverin rengas kestää, on siitä rengas hajalla pinta rikki. Nuori kaveri lähti kumminkin sillä kaupalle. Olisi se minun pyörääni lainaillut mutten antanut lainaksi sitä. En ota riskiä että siitäkin rengas menee. Voihan olla että kaveri veti herneen nenäänsä kun en sille pyörääni lainannut.
Minä en riskiä ota pyöräni kanssa että se hajoaa matkalla.. On siitä kokemusta että pyöräni on hajonnut ja se ei kivaa ole siinä on pyöräilyt tältä kesältä.
Kaverin pyörästä on päällis rengas rikki voi olla että menee koko kumi hajalle. Minä en tommoisella ajelisi yhtään kun voi rengas mennä riekaleiksi kokonaan.
Siksi en pyörääni lainaile kenellekkään vaikka miten kiukkuinen kaveri olisi vastassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti