Kyllä kanakeitto maistuu hyvin kevyttä ja hyvää. Toivotaan että takuu kattaa 24 kuukaudella puhelimen käytön. Jotain tässä puhelimessani on kun ei tämä toimi kunnolla. Pätkii tämä kaikella tavalla outoa tulee puhelimestani. Täytyy saada puhelimeni toimimaan 24 kuukautta on takuuaikaa puhelimessani.
Lyön puhelimeni muovikassiin ja vien liikkeeseen katsotaan saammeko toimimaan täydellisesti puhelimen. Kunhan vaan pääsen huomenna kaupoille ostoksille hoitamaan asioita. Jos hommaan uuden sim- kortin niin kun on minulle ehdotettu. Tulee siihen vaan uusi puhelin numero mikä sekoittaa tilastojani ja numeroitani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti