tiistai 31. maaliskuuta 2026

Oli iltapala äsken kello 20. Nyt ajoissa menen nukkumaan jos unen saisin.

Toivotaan nyt että menee läpi hallinto- oikeuden kirjeeni. Panin sinne painavaa tekstiä elämäni varrelta. Kusetettiin minua pahoin edunvalvonnan kanssa ja pakko lääkityksillä. Huijasivat minuakin vieden tuhansia rahojani. Pakotettiin minua syömään lääkkeitä joten pääsivät iskemään rahoihini. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...