tiistai 31. maaliskuuta 2026

Päivä mennyt painollaan, kipuni ovat hiukan hellittäneet särkylääkkeellä. Olen kirjoitellut hallinto-oikeuteen valittaen lääkityksistä ja edunvalvonnasta mitä en tule hyväksymään.

 Olen kirjoittanut miten olen vastaan edunvalvontaa sekä pakkolääkityksiä. Olen niin vastaan niitä molempia häivyn varmaan talosta jos ne laitetaan päälle. Pilaa ne elämäni täysin siksi en niitä hyväksy.

Ikävä kun ei radioni toimi kunnolla täällä rutisee se pahasti. Telkka onneksi toimii täysin mikä on hyvä. Minä vaan tykkään kuunnella radiota. Ottaa radioni häiriötä jostain seinän takaa, pitää saada radioni seinä rasiaan kiinni.

Helvetti kun tulin tähän perkeleen taloon, pakkolääkityksiin ja yrittävät vielä edunvalvontaa minulle mitä en kyllä hyväksy. Tyhjennän kyllä tilini etteivät pääse siihen kiinni. Näyttää tilini nollaa jos tulee maksuja maksan ne käteisellä. Menen pankkiin silloin kun se on auki ja maksan laskuni. Silloin eivät ne pääse kiinni tiliini. Minä en anna rahojani vieraille, ja hupia laita niitä menemään. Maksan ne mitä pystyn ajallaan muut siirrän myöhäisemmäksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...