Oli minulla videolla kahden sossun kanssa palaveri keskusteltiin raha asioistani. Talon sossu vähän vääntää asioita. Pitäisi sossujen olla minun puoltani asioissa. Mutta vääntää ne päälleni asioitani, panisivat rahaa likoon minun hyväkseni. Eihän se heiltä ole pois vaan yhteiskunnalta.
Sossu väänsi minun maksujani etten hoida asioitani. Kysyi ulkopuoliset sossut miten oli tuusulassa kämppäni kunto. Sanoin että kämppäni on aina viimeisin päälle kunnossa. Ja näin on pidän kämppäni kunnossa aina hyvin. Ja pakolliset laskuni maksan aina heti pois ajallaan.
En jätä laskuja roikkumaan ollenkaan silloin hermo lepää, kun saan laskuni maksettua ajallaan. On vaan vaikea maksaa laskuja jos ei riitä raha laskuihin. Aina yritän saada maksettua laskut ajallaan.
Kaveri nollasi puhelimeni mutta puhelimeni meni täysin vituilleen ja sekosi se pahoin. Täytyy huomenna yrittää saada kyyti aamusta kaupungille kaupoille. Ja syömään kaverin kanssa tarjoan sille pihvin. Voisimme ottaa pari konjakkia ravintolassa pihvi maistuu hyvin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti