Tulikin uskon veli ovelleni hakemaan juttuseuraa, kysyin siltä heittäisikö sen autokuski minut kaupoille. Menisimme seuroihin sunnuntaina samalla voisimme mennä seurakuntaan. Pitää minun päästä kauppaan vaihtamaan puhelimeni tämä ei toimi tämä motorolani. Syö tämä saldoni äkkiä ja muutenkin tämä pätkii kummasti.
Voihan se olla että on käyttäjissä vain vika emme hallitse puhelimen käyttöä. Pahus kun rutisee radioni pahoin pöydälläni. Samoin puhelimeni pätkii kaikella tavalla, toivotaan että uskon veli huomenna ajaa kaupoille bensarahalla. Jos annan 10 litraan bensarahaa olisihan se hyvä raha kymmeneen litraan.
Samalla pääsisimme seurakuntaan kyydillä tekisi se hyvää kuunnella JUMALAN SANAA. Ostan yksinkertaisen puhelimen mitä osaan hyvin käyttää. En tämmöisiä vaikeatajuisia puhelimia, en ymmärrä näistä mitään. Olisi nyt kaveri tarjonnut tänään taksikyytiä kaupoille. olisimme päässeet jo tänään laittamaan puhelimeni kuntoon.
Huomenna on kauppa auki 11-18 välisen ajan pääsisi kaupoille. Ostan puhelimen ja telkan jos ne halvalla saan, täytyy olla telkka mikä näkyy kaapeli signaalilla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti