Löysin vanhan kortin kehyksen saimme sen kautta luurin toimimaan vanha kortti toimi sillä. Puolen tunnin päästä on iltapala meillä. On puhelimeni syönyt saldot hetkessä minulta, en tiedä miksi saldo menee. Ei toimi vanha puhelin vanhalla kortilla, en tiedä miksei se toimi. On se mykkänä koko puhelin. Ei toimi vanha eikä uusi puhelimeni.
Täytyy nyt päästä autokyydillä kaupoille tutkimaan puhelintani, pitäähän se päästä tutkimaan puhelintani mikä sitä riivaa. Vituilleen ovat molemmat puhelimeni ei toimi kumpikaan puhelimeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti