Ei todella kuulu hoitajalle laskuni. Tuli hoitaja kahden laskun kanssa huoneeseeni. Käskin sitä jättää laskut huoneeseeni. Katson sitten missä järjestyksessä maksan laskuni. Voihan olla etten pysty maksamaan laskuja ollenkaan. Ei perkele ole oikeutta jonkun hoitajan puuttua laskujeni maksuihin. Kyllä on perkele näiden kanssa ja vielä hoitaja vetää tommoista roolia.
Täytyy Pate saada ottamaan yhteyksiä ja hoitamaan asioitani. Olenhan hoitanut maksuja sen minkä olen pystynyt. Olen maksanut pakolliset laskuni järjestyksessä. On luottotietoni perseellään joten niillä ei ole vaikutusta enää velkoihini. Vuokrani ja sähkölaskuni olen maksanut järjestyksessä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti