torstai 12. maaliskuuta 2026

Saimme kokata makaroni hömpötystä isolla vaivalla.

 Väänsi ja käänsi henkilökunta kaikella tavalla. On kyllä kummaa käytöstä henkilökunnalta väkisin saimme kokattua. On kyllä perkelettä niiden kautta vääntävät ja kääntävät ne kaikella tavalla. Mutta syntyi siitä makaroni hömpötystä. Söimme kaverin kanssa kahdestaan ruuan.

Henkilökunta väänsi ja käänsi taas kaikella tavalla. Puhuin myös muista asioista mitkä tökkii talossamme. Perseellään on talossamme monet asiat. Potilaita itketetään välillä syyttä, kummaa on käytös henkilökunnalla. Pitäisi henkilökunnan ymmärtää että on kyse hoitopaikasta ja sen mukaan toimia. Mutta vitut kaikella tavalla lyövät kapuloita rattaisiin. Luulisi että tajuaisivat että ovat porukka hoidossa talossamme. Ja sen mukaan kohtelisivat porukkaa mutta ei hirveää huutoa puolin ja toisin. Kirjoittelen anonyymeistä kukaan ei osaa yhdistää itseään kirjoitteluuni. Ettei kukaan vedä itseään mukaan teksteihini.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...