torstai 5. maaliskuuta 2026

Puolen tunnin päästä on ruoka otin yhden pamol särkylääkkeen. Katsotaan pääsenkö huomenna kaupungille ostoksille.

Television vaatetavaraa ym. tarvitsen kaupoilta sekä ruokavaraa  monenlaista tuotetta tarvitsen kaupoilta. Tonnilla saisin kunnolla tavaraa telkkaan menisi eniten muutama satanen menisi telkkaan.

Toivotaan nyt että nuori kaveri osaisi tukilinjaan ottaa yhteyttä ja saisi sieltä koneen.  Vai mikä siltä puuttui soitin vissiin, minä sain tukilinjalta tietokoneen.

Soitan tänään taksiin ja tilaan huomiseksi sen talollemme silloin se on varma tulemaan. Se on melko varma se tukilinja tuntuu sieltä kaikki saavan ketkä tajuaa hakea. Pitää minun hakea myös optikon lasit mitkä kestää paremmin kun tavalliset niin sanonut tiimarin lasit. Kohta soitan myös taksin selitti äsken hoitaja kyllä ettei taksi tule mielellään meidän talolle kun sairaita on niin paljon. Tilaan huomiseksi taksin talollemme pidän maskia se kyllä suojaa pöpöiltä. Kummaa jupinaa aina minun kohdallani kun kaipaan kyytiä tai ostoksille pääsyä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...