Oli hyvä ruoka pyttipannu maistui se minulle hyvälle. Huomenna lähden varmaan kaupoille ostoksille pääsen mässyjä ostelemaan. Herkkuja ostan juomaa ja ruokaa menee nälkä sillä ohi.
Täytyykin maksella laskuja tänään, muutamia lyhentää. Että lyhenee laskujen summa kai se perintään auttaa kun lyhennän niitä muutamilla satasilla. Kysyn hoitajilta laskuista miten lyhennän niitä. Perinnöissä olevia makselen ensiksi. Kohta onkin ruoka puolen tunnin päästä. Leipää ja leikkeleitä nälkäkin on jo kova.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti