keskiviikko 8. huhtikuuta 2026

Oli ulosotto vienyt yli 1600 euroa eilen. Ja tänään meni vajaa tonni rahojani kahteen laskuun. Hyvin menee rahojani tilini hupenee jatkuvasti.

 Tilini hupenee vajaaksi kaiken aikaa, moniin laskuihin hupenee tilini. Nyt en maksa yhtään laskua vaan säästän rahojani parempiin menoihin. On minulla jonkun verran rahaa tililläni. Yritän säästää rahojani pahempia päiviä ajatellen. 

Tulee 22.4.2026 takuueläke noin 190  euroa, siihen on aikaa vielä. Onneksi olen maksanut vuokran ja apteekki laskuni. Pitää saada apteekki laskuni pois minulta en tarvitse apteekista lääkkeitä. Hullun lääkkeet haluan lopetettavaksi ja perkeleen äkkiä, en ole hullu siksi en  syö hullun lääkkeitä kun väkisin.

Ei terve tarvitse hullun lääkkeitä siksi pitää päästä häipymään tästä talosta ja äkkiä huisin helvettiin. En viihdy tämmöisissä sekopäitten paikoissa päihde ja mielenterveys ihmisten parissa. Minua ei vaivaa mikään siksi haluan pois täältä ja äkkiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...