Tilini hupenee vajaaksi kaiken aikaa, moniin laskuihin hupenee tilini. Nyt en maksa yhtään laskua vaan säästän rahojani parempiin menoihin. On minulla jonkun verran rahaa tililläni. Yritän säästää rahojani pahempia päiviä ajatellen.
Tulee 22.4.2026 takuueläke noin 190 euroa, siihen on aikaa vielä. Onneksi olen maksanut vuokran ja apteekki laskuni. Pitää saada apteekki laskuni pois minulta en tarvitse apteekista lääkkeitä. Hullun lääkkeet haluan lopetettavaksi ja perkeleen äkkiä, en ole hullu siksi en syö hullun lääkkeitä kun väkisin.
Ei terve tarvitse hullun lääkkeitä siksi pitää päästä häipymään tästä talosta ja äkkiä huisin helvettiin. En viihdy tämmöisissä sekopäitten paikoissa päihde ja mielenterveys ihmisten parissa. Minua ei vaivaa mikään siksi haluan pois täältä ja äkkiä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti