On ne isoja rahoja velalliselle yli 1600 euroa ihmettelen miten ovat noin tehneet ilman ilmoittelua minulle. Nyt pitää mennä automaatille nostamaan loput rahani tililtäni. Nostan rahani pois tililtäni kaikki etteivät pääse ulosotto viemään loppujakin rahoja sieltä.
Poljen pyörällä kylille kohta ja nostan rahani tililtäni. Otin jo pyöräni esiin, mutta oli niin kylmä etten viitsinyt vielä ainakaan pyörällä lähteä ajelemaan kaupoille. Taksi on kallis ja vaikea saada sitä tulemaan talollemme. Onko talon maine niin paha etteivät tule tänne mielellään. En ole taksia talollemme saanut kun pari kertaa. Ikään kun välttelisivät tätä taloa onko jäänyt pystyyn maksuja täällä porukka.
Näkykin nuori kaveri tulevan taksilla juuri pihaan. En ehtinyt sitä pysäyttää olisin päässyt sillä kylille samalla kyydillä. Eilen kävin kyllä kylillä nostin rahaa jonkun verran muttei riitä se nostan kaikki tililtäni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti