Minulle on ehdotettu tähystystä kun välillä lyö nielun tukkoon pitää oksentaa ruoka ulos nielustani. Semmoisen tulpan tekee kurkkuun tai nieluun riisi oli yhteen aikaan pahinta. Kellokoskella oli kielletty menemästä vessaan ruokalassa mutta tuuppasin melkein sivuun hoitajat kun oli pakko päästä puklaamaan nielu auki.
On taas huono olo paljosta kahvin juonnista kun en yleensä juo kahvia vaan teetä. Huomenna juonkin kahvia vähemmän jos on teetä otan sitä. Ei teestä tule huono olo niin kun kahvista on se semmoista myrkkyä verenpaineeni nousee ja päätä alkaa särkemään.
Olenkin yksin huomenna kun Andrei lähtee Venäjälle vaimonsa ja lapsensa luokse. Ihmettelin lasten leikkivälineitä taloon tullessaani onkin Andrein vaimokin asunut talossamme lapsensa kanssa muttei ollut saanut enään kuulemma oleskelulupaa kun ei ollut Antin mukaan mennyt suomenkielen opiskeluun en tiennyt että on siinä semmoiset kriteerit. Mitä se kenellekkään kuuluu jos jotku puhuu Venäjää.
Anttikin lähtee veljensä syntymäpäiville vissiin huomenna eli täytyy minun ostaa ruokaa viikonlopuksi jos huomenna pääsen kaupoille. Tulisi nyt kunnon starttiraha kelasta tai sossusta että pärjäisin en mitään enempää osta huonekaluja enkä tavaraa jos joutuu lähtemään taas liikenteeseen en saa roudattua tavaroitani mihinkään. Tarvitsen rahani elämiseen ruokaan ja vuokraan on minulla tarvittavat tavarat huoneissani sänky on makuuhuoneessa ja olohuoneessa on minulla työpöytäni ja pari tuolia. Näillä tulen toimeen en enempää roudaa huonekaluja tai jos halvalla saan ostan jonkun hyllykön papereilleni.
Yritin nukkua jonkun aikaa kun ramasi minua aikanen herätykseni parina aamuna mitkä olen talossa ollut. Uusi paikka varmaan valvottaa hyvin olen kyllä nukkunut sen minkä olen. Mutta turhan lyhyet yöunet on olleet.
On taas huono olo paljosta kahvin juonnista kun en yleensä juo kahvia vaan teetä. Huomenna juonkin kahvia vähemmän jos on teetä otan sitä. Ei teestä tule huono olo niin kun kahvista on se semmoista myrkkyä verenpaineeni nousee ja päätä alkaa särkemään.
Olenkin yksin huomenna kun Andrei lähtee Venäjälle vaimonsa ja lapsensa luokse. Ihmettelin lasten leikkivälineitä taloon tullessaani onkin Andrein vaimokin asunut talossamme lapsensa kanssa muttei ollut saanut enään kuulemma oleskelulupaa kun ei ollut Antin mukaan mennyt suomenkielen opiskeluun en tiennyt että on siinä semmoiset kriteerit. Mitä se kenellekkään kuuluu jos jotku puhuu Venäjää.
Anttikin lähtee veljensä syntymäpäiville vissiin huomenna eli täytyy minun ostaa ruokaa viikonlopuksi jos huomenna pääsen kaupoille. Tulisi nyt kunnon starttiraha kelasta tai sossusta että pärjäisin en mitään enempää osta huonekaluja enkä tavaraa jos joutuu lähtemään taas liikenteeseen en saa roudattua tavaroitani mihinkään. Tarvitsen rahani elämiseen ruokaan ja vuokraan on minulla tarvittavat tavarat huoneissani sänky on makuuhuoneessa ja olohuoneessa on minulla työpöytäni ja pari tuolia. Näillä tulen toimeen en enempää roudaa huonekaluja tai jos halvalla saan ostan jonkun hyllykön papereilleni.
Yritin nukkua jonkun aikaa kun ramasi minua aikanen herätykseni parina aamuna mitkä olen talossa ollut. Uusi paikka varmaan valvottaa hyvin olen kyllä nukkunut sen minkä olen. Mutta turhan lyhyet yöunet on olleet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti