Yksinäistä on oloni tyhjässä kämpässäni ei telkkaakaan ole minulla vaikken siitä niin välitäkkään kun ohjelmat on niin huonoja. Ei ole ruokaakaan minulla pelkkää leipää on kaapissani. On aina nälkä silloin kun ei ole ruokaa mutta kun sitä on ei ole nälkä. Toivon että saan hyvän rahan kämpän laittoon Kelasta, kuuluu niiden antaa uuden kodin perustamiseen aloitusrahan.
Kohta yritän mennä nukkumaan ajoissa kun olen nukkunut huonosti uudessa paikassa tai hyvin ne tunnit kun nukuin tunnit vaan ovat jääneet liian vähiin. Eli on univelkaa minulla parilta yöltä. Mutta uskon että kohta tulee uni minulle. Mietin jos menisin entisen edesmenneen johtajan vaimoa moikkamaan huomenna asuu emäntä tuolla tienpäässä.
Pitää vielä hunaja teet juoda tänä iltana se antaa rauhoittavan unen onneksi ostin hunajaa on se niin hyvä lääke kaikkeen. Huomenna täytyy vissiin kysyä mitä duunia voisin alkaa tekemään että saisin ilmaset ruuat ei menisi silloin kun vuokraan rahaa.
Tuttuni ei välittänyt vastata puhelimeen ei jaksanut se pulista kuulemma vitutukset päällä ja tylsää silläkin. Minä olisin ollut keskustelu seuraa vailla kun kanssa vituttaa jumittaa täällä korvessa. Harmi kun en saanut rahojani poikimaan poikien kanssa ollessani oli se mukavaa niin kauan kun rahaa minulla oli ei oltu köyhiä eikä kipeitä. Mutta äkkiä meni rahani ja vieläkin on auki mihin oli mennyt kahden päivän aikana nostamani 4 tuhatta euroa ja lainaani minkä otin 2800 euroa kummasti hävisi rahani emme millään ole syöneet ja juoneet tommoista summaa jollekkin varmaan olen antanut lainannut tai jotain. Ihmettelen kun ei mitään muistikuvaa pankissa käynnistä menin pankkiin ja kysyin olinko minä varmaan käynyt nostamassa rahani. Kun tulin markkinoille ja rahaa oli hyvin Keravan osuuspankissa sanoi muija että pitää kuva ottaa ettei tule saman näköisiä nostamaan rahojani.
No annas olla kun kerran kävelin pankin kulmilla joku herra moikkasi minua sanoin että missä ollaan tavattu sanoi kaveri että olin ollut kapakassa joku ilta sanoin ettei pidä paikkaansa olin silloin entisessä varuskunnassa Hyrylässä Mehiläisen paikassa. No menin maauimalaan tuli junnuja sanomaan että olin hyppinyt vitosen telineeltä sanoin etten ole ollut siellä silloin sanoivatkin pojat että olikohan kaverilla ollut ponnari. Sanoin pankissa muijalle tilanteen ja sanoin että haluan nähdä turvakameran kuvat näyttivät nimikirjoituksen mikä olisi voinut ola kenen hyvänsä kirjoittama. Sanoi muija kuvista etteivät näytä niitä kun poliisille. No asia jäi auki minulta hyrylän mörskässä missä minua kopauttivat katsoin koko yön Osuuspankin tileillä oli käyty kuulemma hollantia myöten. Eli joku ei nyt kyllä täsmää. Tutkinnan alla on tilanne. Antaa nyt asian hautua ja saadaan syyllisten luulemaan että kaikki on kunnossa jos on joku vääryyttä tehnyt.
Kohta yritän mennä nukkumaan ajoissa kun olen nukkunut huonosti uudessa paikassa tai hyvin ne tunnit kun nukuin tunnit vaan ovat jääneet liian vähiin. Eli on univelkaa minulla parilta yöltä. Mutta uskon että kohta tulee uni minulle. Mietin jos menisin entisen edesmenneen johtajan vaimoa moikkamaan huomenna asuu emäntä tuolla tienpäässä.
Pitää vielä hunaja teet juoda tänä iltana se antaa rauhoittavan unen onneksi ostin hunajaa on se niin hyvä lääke kaikkeen. Huomenna täytyy vissiin kysyä mitä duunia voisin alkaa tekemään että saisin ilmaset ruuat ei menisi silloin kun vuokraan rahaa.
Tuttuni ei välittänyt vastata puhelimeen ei jaksanut se pulista kuulemma vitutukset päällä ja tylsää silläkin. Minä olisin ollut keskustelu seuraa vailla kun kanssa vituttaa jumittaa täällä korvessa. Harmi kun en saanut rahojani poikimaan poikien kanssa ollessani oli se mukavaa niin kauan kun rahaa minulla oli ei oltu köyhiä eikä kipeitä. Mutta äkkiä meni rahani ja vieläkin on auki mihin oli mennyt kahden päivän aikana nostamani 4 tuhatta euroa ja lainaani minkä otin 2800 euroa kummasti hävisi rahani emme millään ole syöneet ja juoneet tommoista summaa jollekkin varmaan olen antanut lainannut tai jotain. Ihmettelen kun ei mitään muistikuvaa pankissa käynnistä menin pankkiin ja kysyin olinko minä varmaan käynyt nostamassa rahani. Kun tulin markkinoille ja rahaa oli hyvin Keravan osuuspankissa sanoi muija että pitää kuva ottaa ettei tule saman näköisiä nostamaan rahojani.
No annas olla kun kerran kävelin pankin kulmilla joku herra moikkasi minua sanoin että missä ollaan tavattu sanoi kaveri että olin ollut kapakassa joku ilta sanoin ettei pidä paikkaansa olin silloin entisessä varuskunnassa Hyrylässä Mehiläisen paikassa. No menin maauimalaan tuli junnuja sanomaan että olin hyppinyt vitosen telineeltä sanoin etten ole ollut siellä silloin sanoivatkin pojat että olikohan kaverilla ollut ponnari. Sanoin pankissa muijalle tilanteen ja sanoin että haluan nähdä turvakameran kuvat näyttivät nimikirjoituksen mikä olisi voinut ola kenen hyvänsä kirjoittama. Sanoi muija kuvista etteivät näytä niitä kun poliisille. No asia jäi auki minulta hyrylän mörskässä missä minua kopauttivat katsoin koko yön Osuuspankin tileillä oli käyty kuulemma hollantia myöten. Eli joku ei nyt kyllä täsmää. Tutkinnan alla on tilanne. Antaa nyt asian hautua ja saadaan syyllisten luulemaan että kaikki on kunnossa jos on joku vääryyttä tehnyt.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti