tiistai 2. lokakuuta 2018

Melko inhimilliseen aikaan nukkumaan aikainen herätykseni. Unia nähden nukuin mitä nyt en muista. Tarinoita aamusta.

Melko hyvin nukkuen kunnon unta vaikka olikin aikainen herätykseni. Säin viimeset evääni pari makkaraleipää teellä. Kohta lähden katsomaan onko Antti kokkimme hommissa jo, jos saisi kahvit keittiöltä. Täytyy kysyä Antin kämpän numero kun eilen olisin mennyt kylään sille muttei se avannut oveaan jos on se sen kämppä missä kävin oven takana. Katsoin postilaatikosta oli kämpässä ainakin matot lattialla eli eiköhän se Antin kämppä ole olisiko nukkumassa ollut kaveri vai ei vaan muuten halua avata oveaan.

Menin nukkumaan melko inhimilliseen aikaan mutta heräsin turhan aikasin kello 5,15 suunnilleen, ei väsyttänyt minua herätessäni mutta nyt alkoi uudestaan väsyttämään. Tekisi mieli mennä takasin vielä nukkumaan univelat nukuttua pois.

Kyllä on hienoa kun ei tarvitse syödä lääkkeitä ei ainakaan kukaan ole niitä ollut tarjoamassa. Sanoinkin Andreille ettei minulla lääkkeet sovi kun tokkuraa niistä tulee sanoi sekin että olisi se ollut kovissa lääkkeissä mutta pikkuhiljaa lopetellut käytön. Eli ymmärtää se hyvin mitä myrkkyjä lääkkeet ovat ja jos ei tarvitse niitä. Olen ajatteleva herkkä Homo Sapiens viisas ajatteleva ihminen. Ei taiteellisuuttani saa lääkkeillä likistää.

Laitoin uskon miehelle Heikkipojalle viestä kun vastasi se pitkästä aikaa minulle puhelimeen. Olin sille yhteen aikaan aika kiukkunen kun lypsi se minulta tiedot koneelta ja puhelimestani ja teki sen jälkeen oharit, eli ei ottanut se yhteyttä pitkään aikaan eikä vastannut minulle puhelimeen eikä viesteihin.

Toivotaan nyt että on se rehellinen kaveri ja yhteispelimme jatkuisi vielä täällä ollessani. Pitäisi päästä ton Andrein kanssa rukouspiireihin kun se niissä tuntuu käyvän.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...