sunnuntai 14. huhtikuuta 2019

Otin eilen illasta yhden Sirdaludin ja Pamol särkylääkkeet selkäsärkyyni. Nyt on pääkipeä en tiedä johtuuko noista lääkkeistä, jo on lääkepäänsärkyä.

Oli selkäkin kipeä eilen taas koko päivän. Mihin otin illasta yhden Pamol ja Sirdalud särkylääkkeet. En tiedä johtuuko siitä kun on pääni ollut kipeä heti herätyksestäni, jos on lääkepäänsärkyä. Joskus on tehnyt lääkeiden ottokin päätäni kipeäksi, sanotaan sitä lääkepäänsäryksi. Eli jos liikaa syö esimerkiksi särkylääkkeitä, niin kun Pamolia voi siitäkin tulla pääkipeäksi.

Otti laitosapulainen Pirjo huoneeni heti aamusta imurilla ikkunat ja kaikki hyllyt se kävi läpi. Sanoi se tekevänsä perusteellisen siivouksen kun tulee pääsiäispyhät kohta. Hyvähän se on että siivoaa kunnolla vaikka pidänkin huoneeni melko siistinä.

Kumman vähän on ollut käyntejä Blogissani eilenkään ei ollut montaa käyntiä. En tiedä mistä saisin takasin koneeni Googlesta ottamaan käynnit kun panin tämän Bloggeriin enkä saa enään takasin Googleen. Lähdin pois Googlesta kun luulin että se loppuu niin kun luki jossain.

Joku palvelu kuulemma loppuu Googlelta näin tuolla luki monessa paikassa. Nyt käyn nukkumaan panen tämän tekstini menemään ekaksi,  jos saisin käyntejä tänään enemmän kun eilen. Nukun ruokailuun asti kello 12 siitä lähden töihin ulkotöiden keittiölle. Keittelen kahvit pojille ja siivoilen paikkojaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...