Menin kumman myöhään nukkumaan eilen illasta noin 23 aikoihin ja heräsin kello 4,50 siitä jäin jo pystyyn kirjoitellen kynällä. En konetta arvaa avata kun kerran jo ottivat koneeni kuukaudeksi pois hoidolliseen näkökantaan nojaten kun yöllä kirjoittelin. Mutta myös siihen että olisin haukkunut henkilökuntaa blogissani nimillä. En kyllä löytänyt koneeltani kellokosken henkilökunnasta mitään. Pääsi toi hoitaja A iskemään kiinni kun kerroin huonossa hapessa ollessani kovissa lääkkeissä. Omahoitajan nimen kun se huomasi kun puoleen tuntiin menin lääkkeiden otosta ihan sekavaksi. Kehasin Blogissani omaa hoitajaa kun huomasi se lääkkeeni vaikutukset. Mutta iski kumminkin hoitaja A siihen että nimi näkyy. Sanoi joku anonyymi minulle ettei pitäisi jonkun yksittäinen etu nimi olla este koneen käytölle.
Ja pitäisi saada laittaa kaikkien nimet blogiini ketkä paskaa minulle tekevät, myrkyttävät minua syyttä ja pakkohoitavat. On kyllä kumma etteivät uskalla nimeään mainitsevan kirjoituksissani. Mutta mennään nyt näillä kun ja jos omilleni pääsen paljastan ihan kaikki nimillään. Ei pitäisi kenelläkään olla oikeutta kieltää paljastamasta paskaa tekeviä.
Minulla oli pahinta tämä samaria pisaran juoppohullun Antti kokin aiheuttama kidutukseni Jorvissa kellarissa mikä jatkui vielä täällä Kellokoskellakin pitäessään minua kovissa lääkkeissä osasto kympillä etten pystyssä pysynyt en voinut puhua menin yöllä toisten huoneisiin. Olin täysin sekasin lääkkeistä miksi minua täälläkin vielä jatkoivat Jorvin kidutusta lukekaa siitäkin olen paljon kirjoittanut. Jatkui kiduttamiseni vielä Kellokoskella osasto 30 kovia lääkkeitä sadistit työnsivät. Kusin kerrankin yöllä jonkun oveen ja menin täälläkin yöllä toisten huoneisiin. Eivät kuulemma saaneet väännettyä minua sänkyyni hoitajat näin kuulin en itse sitä muista.
No oli kumma kun ryssä lääkäri T vissiin tiputti lääkkeeni ja tuli minulle mieto lääke deprakine ja vointini normalisoitui olin ihan skarppi ja normaali tyytyväinen sen hetkiseen lääkitykseeni. No oli meillä palaveri ryssä T omahoitajan M ja mieshoitaja M sekä opiskelijan kanssa. Sanoikin Ryssä T että oli verikokeissa lääkepitoisuudet hyvät, mutta henkilökunta on ollut sitä mieltä ettei vointini ole parantunut tullesta. Vittu mitä touhua ärähdin nuijalle omahoitajalle kenen raporteilla varmaan ryssä T menee sanoin sille että etkö saa turpaasi auki ja kerro rysssälle T:le miten sekasin olin alkuun lääkkeistä. Ja nyt olin tyytyväinen deprakineen mikä ei aiheuta minulle mitään sivuoireitakaan.
Vittu mitä elukoita niin kun jotkut nuijat hoitajat saisivat päättää minunkin lääkityksistäni jos lääkärit menee hoitajien raporttejen mukaaan on se väärin. Kun ei hoitajille ole siunaantunut älyä vähääkään ei pitäisi heillä olla oikeutta tehdä minustakaan raportteja. Pitäisi olla lääkärin ja niin sanotun potilaan kanssa pitkä keskustelu vuorovaikutusta kanssakäymistä, että synkkaisi yhdessä. Ihmettelen miten hoitajien raporteilla mennään kun niin nuijia ovat monetkin.
No antakaas olla siitä muutti ryssä T lääkityksiäni henkilökunnan puheitten perusteella varmaan epäilen omahoitajaa kuka nuija on omalla tavallaan jos tollaisia kirjaa voinnistani. Ryssä löi litoa ja risparidonia mitkä vaatii kerran viikkoon kusi ja verikokeet luin netistä että on Litossa myrkytysvaarakin siksi vissiin kokeet ottavat. Eli miettikää näitä saatanan elukoita sadisteja myrkyttävät minua viisasta ajattelevaa Homo Sapienssia viisasta ajattelevaa ihmistä persoonaa yksilöä.
Ihmettelen kun minua on hoidettu monessakin paikassa täällä Kellokoskellakin monesti pelkän viinan takia. Mutta kun viinapiru päästäni kuoli alkoivatkin hulluna pitämään ja hullun lääkkeitä työntämään minulle. Eli kysynpä vaan miksi ja kenen käskystä minua myrkytetään. Kun koskaan missään muussa laitoksessa ei minulle ole kukaan myrkkyjä työntänyt vaikka linnoissakin olen ollut vissiin 12 kertaa.
Ja pitäisi saada laittaa kaikkien nimet blogiini ketkä paskaa minulle tekevät, myrkyttävät minua syyttä ja pakkohoitavat. On kyllä kumma etteivät uskalla nimeään mainitsevan kirjoituksissani. Mutta mennään nyt näillä kun ja jos omilleni pääsen paljastan ihan kaikki nimillään. Ei pitäisi kenelläkään olla oikeutta kieltää paljastamasta paskaa tekeviä.
Minulla oli pahinta tämä samaria pisaran juoppohullun Antti kokin aiheuttama kidutukseni Jorvissa kellarissa mikä jatkui vielä täällä Kellokoskellakin pitäessään minua kovissa lääkkeissä osasto kympillä etten pystyssä pysynyt en voinut puhua menin yöllä toisten huoneisiin. Olin täysin sekasin lääkkeistä miksi minua täälläkin vielä jatkoivat Jorvin kidutusta lukekaa siitäkin olen paljon kirjoittanut. Jatkui kiduttamiseni vielä Kellokoskella osasto 30 kovia lääkkeitä sadistit työnsivät. Kusin kerrankin yöllä jonkun oveen ja menin täälläkin yöllä toisten huoneisiin. Eivät kuulemma saaneet väännettyä minua sänkyyni hoitajat näin kuulin en itse sitä muista.
No oli kumma kun ryssä lääkäri T vissiin tiputti lääkkeeni ja tuli minulle mieto lääke deprakine ja vointini normalisoitui olin ihan skarppi ja normaali tyytyväinen sen hetkiseen lääkitykseeni. No oli meillä palaveri ryssä T omahoitajan M ja mieshoitaja M sekä opiskelijan kanssa. Sanoikin Ryssä T että oli verikokeissa lääkepitoisuudet hyvät, mutta henkilökunta on ollut sitä mieltä ettei vointini ole parantunut tullesta. Vittu mitä touhua ärähdin nuijalle omahoitajalle kenen raporteilla varmaan ryssä T menee sanoin sille että etkö saa turpaasi auki ja kerro rysssälle T:le miten sekasin olin alkuun lääkkeistä. Ja nyt olin tyytyväinen deprakineen mikä ei aiheuta minulle mitään sivuoireitakaan.
Vittu mitä elukoita niin kun jotkut nuijat hoitajat saisivat päättää minunkin lääkityksistäni jos lääkärit menee hoitajien raporttejen mukaaan on se väärin. Kun ei hoitajille ole siunaantunut älyä vähääkään ei pitäisi heillä olla oikeutta tehdä minustakaan raportteja. Pitäisi olla lääkärin ja niin sanotun potilaan kanssa pitkä keskustelu vuorovaikutusta kanssakäymistä, että synkkaisi yhdessä. Ihmettelen miten hoitajien raporteilla mennään kun niin nuijia ovat monetkin.
No antakaas olla siitä muutti ryssä T lääkityksiäni henkilökunnan puheitten perusteella varmaan epäilen omahoitajaa kuka nuija on omalla tavallaan jos tollaisia kirjaa voinnistani. Ryssä löi litoa ja risparidonia mitkä vaatii kerran viikkoon kusi ja verikokeet luin netistä että on Litossa myrkytysvaarakin siksi vissiin kokeet ottavat. Eli miettikää näitä saatanan elukoita sadisteja myrkyttävät minua viisasta ajattelevaa Homo Sapienssia viisasta ajattelevaa ihmistä persoonaa yksilöä.
Ihmettelen kun minua on hoidettu monessakin paikassa täällä Kellokoskellakin monesti pelkän viinan takia. Mutta kun viinapiru päästäni kuoli alkoivatkin hulluna pitämään ja hullun lääkkeitä työntämään minulle. Eli kysynpä vaan miksi ja kenen käskystä minua myrkytetään. Kun koskaan missään muussa laitoksessa ei minulle ole kukaan myrkkyjä työntänyt vaikka linnoissakin olen ollut vissiin 12 kertaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti