Mutta sitten alkoi minun rasittamiseni kun sanoivat että on talot myynnissä ja kävi katsojia talossa.Mietin mihin taas joudun jos lintsille joutuu. Kun kerran jo olin porvoossa kusessa saman firman paikkaan piti päästä Samariaan. Mutta kusetettiin minua sossujenkin toimesta porvoossa lukekaa on siitäkin paljon tarinaa.
Ja sitten alkoi Selkin Samariassa vieressä toimivan Pisaran juoppohullu kokki Antti rasittamiseni juomalla ja poliiseja ja ambulanssia kutsumalla taloon jatkuvasti kerrankin uhkasi se hälytyskeskusta puukoilla etteivät ne uskaltaneet tulla ennenkun sain siltä puukot pois. Sanoin vaan hälytyskeskukseen että itkuviinaa vetää iso Antti kokki. Sanoi kokki että tulee aina ennen lanssia poliisit kun hänestä on kysymys. Sanoin hälytyskeskukseen että puukot on piilossa sanoi tyttö vielä jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille. No tuli lanssi naurettiin niiden kanssa kun sanoin että iso Antti itkuviinaa vetää sanoivat vielä lanssin pojat että olisit lyönyt vedon ettei kytät tule ekana olisit voittanut.
Olen nämäkin kertonut mutta painaa asiat minua niin paljon että kerron asiat uudelleen. Otin vähän salmiakkiviinaa menin aamusta keittiölle kai sekopää isolle kokki Antille ärisin en muista siihen kiinni käyneeni. No muistan olleeni Pisaran kirpputorilla jutellen Joonan kanssa kun tuli poliisi paikalle kysyi se minulta olenko siellä asiakkaana sanoin olevani. Siitä kumminkin minut putkaaan mitä en niin muista, mutta Lohjalle taisivat heittää. Ihmettelin kun täällä Kellokoskella sanoi ryssä lääkäri T että olisin käynyt siellä selkissä Pisaran kirpputorilla johonkin kiinni. Mikä ei minusta paikkaansa pitänyt kun Joonan kanssa rauhassa puhuin.
No meni vissiin yö putkassa ja ihmetykseni oli suuri kun veivät minut Jorvin sairaalaan hihnoissa pitivät sängyssä. Pahaan kellariin heittivät patja ja peitto siellä vaan oli, ei vesipistettä eikä edes vessanpyttyä. Viemärireikä lattiassa mihin piti ulostaa kun saastat vartijat ja hoitajat eivät antaneet siinä pleksilasin takana käytävällä olevassa vessassa käydä kun minuutin kun hakkasivat saastat jo ovea että tuliko jo paska. Oli vessassa bide ja suihku muttei bidekkään pelannut suihkuun ei päässyt eivät hammasharjaa antaneet. Jouduin kerrankin punnertamaan kopissa olevaan viemärireikään paskaa mitä sain vähän tulemaan. Otti saastat minulta pois vessasta salakuljettamani vessapaperitkin. Jouduin pyyhkimään kalsareihini perseeni.
Huusivat aina vartijat ja hoitajat minut istumaan patjan päälle ruokaa ja lääkkeitä tuodessaan. Kai saastat tapettavat otukset pelkäsivät että hoidan elukat. Mikä alkoi kyllä käymään jo mielessäni eivät olisi voineet minulla mitään kun taas JUMALALLISILLA VOIMILLANI OLISIN KOLKANNUT VARTIJAT JA SADISTISET HOITAJAT. MIETIN ETTÄ KOLKKAAN NE KAIKKI ELUKAT SINNE KOPPIIN VEDÄN LÄÄKÄRIN TAKIN PÄÄLLENI JA HÄIVYN SIELTÄ. MUTTA MIETIN SITTEN JATKOA ETTÄ VOISIN AIKA KUSESSA OLLAKKIN JOTEN JAKSOIN LUSIA SIELLÄ.
Kumma kun tuli kerran siihen pleksilasin taakse siivooja kuka näytti vietnamilaiselta. Kumarsin naiselle pyhän tervehdyksen tulivatkin kummasti Suomalaiset saatanat korjaamaan bidettä ja suihkuunkin pääsin ajalla. Tuli kummasti minulta vatsani tyhjäksi vessanpyttyyn varmaan kilo paskaa ja vielä suihkuunkin sama määrä minkä pesin pois suihkulla. Olikin vatsani pitkään täysin jumissa kun ei vessassakaan saanut käydä kun minuutin eikä minulta paska tule käskien.
No oli kumma kun heittivät lanssilla hihnoissa minut kellokoskelle osasto kympille missä löivät kellokosken sadistit saatanat Mengelet Kapo hoitajineen minulle semmoiset myrkyt etten pystyssä pysynyt menin toisten huoneisiin. Olin täysin sekasin ajatelkaa näitä saatanoita pahempia kun itse pääpiru Mengele ovat Kapo Hoitajat kun heidän sanomisillaan Lääkäri Mengele määrää lääkkeitä.
Ja kumma kun sama kidutus jatkui vielä osasto 30 semmoisissa lääkkeissä pitäen että kerrankin kusin jonkun kaverin oveen yöllä.Menin täälläkin toisten huoneisiin yöllä kun en pystynyt nukkumaan lääkkeistä johtuen. Sanoi täällä ryssä akka lääkäri että Levozin lääkitys ja vaipat housuun. Ajatelkaa nyt näitä saatanoita ja eikö näille satu jo mitään ovat niin pahoja. Kumma kun lääkkeeni tiputettiin deprakineen mikä ei minulle paha myrkky ole ollut.
Olin hyvässä kunnossa verrattuna tulooni. Otettiin minulta verikokeet sitten oli ryssälääkäri T ja omahoitajan M sekä mieshoitajan m sekä vielä oli opiskelija. Sanoikin ryssä lääkäri T minulle että oli normaali arvot lääkkeessä verikokeissa mutta kuulemma hoitajat olivat sitä mieltä että vointini on samanlainen kun tullessa. Vittu meinasin hermostua ääliöhin saastoihin. Ärähdin omahoitaja M että sano sille ryssä lääkärille miten sekasin olin lääkkeistä tullessani. Ei perkele omahoitaja saanut suutaan auki on sekin täysin dorka kai se oli yhtenä sanomassa voinnistani. No antakaas olla kumma vaan vaihtoi ryssä T lääkkeeni semmoisiin myrkkyihin missä joutuu käymään noin kerran viikossa kusi ja verikokeissa myrkytysvaaran takiakin
Kyllä on perkele jos ei ala jotain näille saatanoille tapahtumaan, sadisteja nämä ovat monetkin myrkyttävät herkkiä ihmisiä semmoisilla myrkyillä mistä tulee kaikkea sivuoiretta.
Pitäisi jengin jo iskeä Baader Meinhof toimia. TOIMIKAA SE ON JUMALAN POIKIEN KÄSKY. ENKELIT ISKEKÄÄ TIEDÄTTE MITEN.
Ja sitten alkoi Selkin Samariassa vieressä toimivan Pisaran juoppohullu kokki Antti rasittamiseni juomalla ja poliiseja ja ambulanssia kutsumalla taloon jatkuvasti kerrankin uhkasi se hälytyskeskusta puukoilla etteivät ne uskaltaneet tulla ennenkun sain siltä puukot pois. Sanoin vaan hälytyskeskukseen että itkuviinaa vetää iso Antti kokki. Sanoi kokki että tulee aina ennen lanssia poliisit kun hänestä on kysymys. Sanoin hälytyskeskukseen että puukot on piilossa sanoi tyttö vielä jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille. No tuli lanssi naurettiin niiden kanssa kun sanoin että iso Antti itkuviinaa vetää sanoivat vielä lanssin pojat että olisit lyönyt vedon ettei kytät tule ekana olisit voittanut.
Olen nämäkin kertonut mutta painaa asiat minua niin paljon että kerron asiat uudelleen. Otin vähän salmiakkiviinaa menin aamusta keittiölle kai sekopää isolle kokki Antille ärisin en muista siihen kiinni käyneeni. No muistan olleeni Pisaran kirpputorilla jutellen Joonan kanssa kun tuli poliisi paikalle kysyi se minulta olenko siellä asiakkaana sanoin olevani. Siitä kumminkin minut putkaaan mitä en niin muista, mutta Lohjalle taisivat heittää. Ihmettelin kun täällä Kellokoskella sanoi ryssä lääkäri T että olisin käynyt siellä selkissä Pisaran kirpputorilla johonkin kiinni. Mikä ei minusta paikkaansa pitänyt kun Joonan kanssa rauhassa puhuin.
No meni vissiin yö putkassa ja ihmetykseni oli suuri kun veivät minut Jorvin sairaalaan hihnoissa pitivät sängyssä. Pahaan kellariin heittivät patja ja peitto siellä vaan oli, ei vesipistettä eikä edes vessanpyttyä. Viemärireikä lattiassa mihin piti ulostaa kun saastat vartijat ja hoitajat eivät antaneet siinä pleksilasin takana käytävällä olevassa vessassa käydä kun minuutin kun hakkasivat saastat jo ovea että tuliko jo paska. Oli vessassa bide ja suihku muttei bidekkään pelannut suihkuun ei päässyt eivät hammasharjaa antaneet. Jouduin kerrankin punnertamaan kopissa olevaan viemärireikään paskaa mitä sain vähän tulemaan. Otti saastat minulta pois vessasta salakuljettamani vessapaperitkin. Jouduin pyyhkimään kalsareihini perseeni.
Huusivat aina vartijat ja hoitajat minut istumaan patjan päälle ruokaa ja lääkkeitä tuodessaan. Kai saastat tapettavat otukset pelkäsivät että hoidan elukat. Mikä alkoi kyllä käymään jo mielessäni eivät olisi voineet minulla mitään kun taas JUMALALLISILLA VOIMILLANI OLISIN KOLKANNUT VARTIJAT JA SADISTISET HOITAJAT. MIETIN ETTÄ KOLKKAAN NE KAIKKI ELUKAT SINNE KOPPIIN VEDÄN LÄÄKÄRIN TAKIN PÄÄLLENI JA HÄIVYN SIELTÄ. MUTTA MIETIN SITTEN JATKOA ETTÄ VOISIN AIKA KUSESSA OLLAKKIN JOTEN JAKSOIN LUSIA SIELLÄ.
Kumma kun tuli kerran siihen pleksilasin taakse siivooja kuka näytti vietnamilaiselta. Kumarsin naiselle pyhän tervehdyksen tulivatkin kummasti Suomalaiset saatanat korjaamaan bidettä ja suihkuunkin pääsin ajalla. Tuli kummasti minulta vatsani tyhjäksi vessanpyttyyn varmaan kilo paskaa ja vielä suihkuunkin sama määrä minkä pesin pois suihkulla. Olikin vatsani pitkään täysin jumissa kun ei vessassakaan saanut käydä kun minuutin eikä minulta paska tule käskien.
No oli kumma kun heittivät lanssilla hihnoissa minut kellokoskelle osasto kympille missä löivät kellokosken sadistit saatanat Mengelet Kapo hoitajineen minulle semmoiset myrkyt etten pystyssä pysynyt menin toisten huoneisiin. Olin täysin sekasin ajatelkaa näitä saatanoita pahempia kun itse pääpiru Mengele ovat Kapo Hoitajat kun heidän sanomisillaan Lääkäri Mengele määrää lääkkeitä.
Ja kumma kun sama kidutus jatkui vielä osasto 30 semmoisissa lääkkeissä pitäen että kerrankin kusin jonkun kaverin oveen yöllä.Menin täälläkin toisten huoneisiin yöllä kun en pystynyt nukkumaan lääkkeistä johtuen. Sanoi täällä ryssä akka lääkäri että Levozin lääkitys ja vaipat housuun. Ajatelkaa nyt näitä saatanoita ja eikö näille satu jo mitään ovat niin pahoja. Kumma kun lääkkeeni tiputettiin deprakineen mikä ei minulle paha myrkky ole ollut.
Olin hyvässä kunnossa verrattuna tulooni. Otettiin minulta verikokeet sitten oli ryssälääkäri T ja omahoitajan M sekä mieshoitajan m sekä vielä oli opiskelija. Sanoikin ryssä lääkäri T minulle että oli normaali arvot lääkkeessä verikokeissa mutta kuulemma hoitajat olivat sitä mieltä että vointini on samanlainen kun tullessa. Vittu meinasin hermostua ääliöhin saastoihin. Ärähdin omahoitaja M että sano sille ryssä lääkärille miten sekasin olin lääkkeistä tullessani. Ei perkele omahoitaja saanut suutaan auki on sekin täysin dorka kai se oli yhtenä sanomassa voinnistani. No antakaas olla kumma vaan vaihtoi ryssä T lääkkeeni semmoisiin myrkkyihin missä joutuu käymään noin kerran viikossa kusi ja verikokeissa myrkytysvaaran takiakin
Kyllä on perkele jos ei ala jotain näille saatanoille tapahtumaan, sadisteja nämä ovat monetkin myrkyttävät herkkiä ihmisiä semmoisilla myrkyillä mistä tulee kaikkea sivuoiretta.
Pitäisi jengin jo iskeä Baader Meinhof toimia. TOIMIKAA SE ON JUMALAN POIKIEN KÄSKY. ENKELIT ISKEKÄÄ TIEDÄTTE MITEN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti