maanantai 17. kesäkuuta 2019

Simon Wiesenthalin henki elää Suomen Mengeleitä Kapo hoitajineen etsien.

Suomen pakkohoidoista ja pakkolääkityksistä on ollut juttua ihan Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa. Onko täällä natsejan jälkeläisiä niin paljon kun herkkiä ihmisiä pakkolääkitään. Lukekaa edellinen tekstini siinä on paljon juttua Mengeleistä Kapo hoitajineen.

Pitäisi jotain alkaa tekemään alan olemaan niin kypsä tähän leikkimiseen lääkkeillä aina vaan enemmän sekopäälääkettä työnnetään.

Saisi Mossad toimia Suomessa kun täällä on niin paljon sadisteja Mengeleitä ja Kapo hoitajia. Ovat pahoja ihmisiä hoitajatkin päättää potilaiden lääkityksistä eikä niillä ole älyä potilaan vertaa. Täysiä ääliöitä monetkin esittävät jotain fiksua mutta älyä ei ole siunaantunut. Tekevät raporttejaan mitkä ääliö Mengele lukee ja niillä määrää lääkkeitä.

Olen niin täys tätä Suomen paskaa mielenterveys ja päihdehoitoa. Jos joku on sekasin siitä vaan lääkitsette miksi minua kun en ole kun alkoholisti en mielenvikainen. Miksei minua koskaan myrkytetty linnoissa eikä leireillä päälikköä olleena. Tämä vika hupituomioni oli eriasia silloin löivät heti pidätyssellissä pameja minulla. Pidettiin minua lääkkeissä koko rosiksien ajan en pystynyt edes puolustamaan itse. Ja Pekka Husgaffeli puhutti minut mielentilaan mihin ei edes syyttäjä vaatinut minua valehteli Husgaffeli että pääsen puolta vähemmällä mielentilassa. Helvetti tämmöinen reissu siitä tuli mikä tuntuu vieläkin jatkuvan. Olisin muutamalla vuodella päässyt jos syyllinen olisin ollut.Mutta minä tiedän olevani syytön  tapaukseen siinä oli monta tekijää jutussa mitkä olisi pitänyt ottaa huomioon.

Simon Wiesenhalin Center, Los Angels ca 90035, Yhdysvallat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...