lauantai 6. heinäkuuta 2019

Päivän askareet Kellokosken hullujenhuoneella. Syyttä täällä juoppohullun Selkin Samarian Pisaran kokki Antin takia. Miettikää mikä kärsimysnäytelmä minulle.

Oli aamusta kello 8 lääkkeet minulla vain verenohennukseen Primaspan sekä monivitamiini, siitä syömään aamupalaa viiliä sun muuta. Sitten oli kello 9,30 patjojen pesu myrkyllä pyhkien sekä puhtaaksipetaus ja moppaus.

Minulla oli myös pyykkipussien vaihto tyhjiin kolmesta vessasta. Oli se pieni homma mutta on huono kun ei sitä lasketa kotityöksi kun on minulla ensiviikolla potilaskeittiön siivous. Pidän kyllä nämä kipeät kurissa kun on aina kun siivoan huvikseni keittiön se puoleentuntiin ihan paskanen vaikka lukee siellä kissankokoisilla kirjaimilla että jokainen siivoaa omat jälkensä. En tiedä mikä näitten sairaitten päätä riivaa että sotkevat keittiön hetkessä hirveeseen kuntoon.

Kohta menen hakemaan vitaepron ravintolisäni toimistosta kävi omahoitaja sanomassa että tuote on tullut ja saan sen kello 15,30. Se on hyvä että taas jatkuu minulla ravintolisä Vitaepron käyttö kun sen hyväksi tuotteeksi olen todennut. Testomax loppui enkä sitä tilannut kun on sekin kallis tuote, ja saan talolta tulevalla monivitamiinille sinkin ja magnesiumin ainoa mitä jää saamatta on sarviapila.

Nyt lähden hakemaan vitaeproni alkaa kello tulemaan 15,30 toivotaan että antaisivat itselleni vitaeprot ettei tarvitsisi hakea niitä toimistosta. Palataan tarinoihin myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...