Menin eilen nukkumaan kello 20 aikoihin ja heräsin kello 23,40 kävin vessassa tuli yökkö minua vastaan ovellani hyvä etten palanut huoneessani kirjoittelulla kynällä, konetta en uskalla avata yöllä. Kun kerran ottivat jo kuukaudeksi koneeni pois nimistä puhuivat että olisin mollannut henkilökuntaa nimillä. Sitten sanoivat että siksi ottivat koneeni kun öisin kirjoittelin. Valitin kyllä koneeni otosta ja sanavapauden rajoittamaisesta Hallinto-Oikeuteen sekä Valviraan myös potilasasiamiehelle. Ja sain koneeni kuukauteen takasin.
Menin takasin nukkumaan ja heräsin 1,20 ja takasin nukkumaan herätys taas kello 3,15 kusihätään siitä vielä nukkumaan ja nukuin kello 4,10 ja jäin jo pystyyn. Nyt vähän tuntuu koko kropassa ja päässä yölliset herätykset,
Kävin äsken kello 6,10 potilaskeittiöllä join kamomillateet hunajalla söin myös kinkku juusto leivät. Menen vielä nukkumaan aamutouhujen jälkeen ennen puhtaaksipetausta ehtisi nukkua hetken, on minulla tänään pyykkisäkkien vaihto. Ensiviikolla onkin minulla sitten potilaskeittiön siivous, pitää panna kuriin porukka kun sotkee ne potilaskeittiön hirveeseen kuntoon puoleentuntiin se on aina ihan paskanen.
Onkohan minulla vielä tänään herätys porukalle eiköhän se ole koko viikon, on herätys vissiin vasta kello kahdeksan puolituntia myöhemmin kun arkena kun on lääkkeet silloin
Menin takasin nukkumaan ja heräsin 1,20 ja takasin nukkumaan herätys taas kello 3,15 kusihätään siitä vielä nukkumaan ja nukuin kello 4,10 ja jäin jo pystyyn. Nyt vähän tuntuu koko kropassa ja päässä yölliset herätykset,
Kävin äsken kello 6,10 potilaskeittiöllä join kamomillateet hunajalla söin myös kinkku juusto leivät. Menen vielä nukkumaan aamutouhujen jälkeen ennen puhtaaksipetausta ehtisi nukkua hetken, on minulla tänään pyykkisäkkien vaihto. Ensiviikolla onkin minulla sitten potilaskeittiön siivous, pitää panna kuriin porukka kun sotkee ne potilaskeittiön hirveeseen kuntoon puoleentuntiin se on aina ihan paskanen.
Onkohan minulla vielä tänään herätys porukalle eiköhän se ole koko viikon, on herätys vissiin vasta kello kahdeksan puolituntia myöhemmin kun arkena kun on lääkkeet silloin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti