Oli päivällä ruokana kananugetit oli ne hyviä salaattia oli myös, oli riisiä mitä en uskaltanut ottaa kun se jää nieluuni melkein aina jouduin sormet työntämään kurkkuuni ja puklaamaan kurkun auki.
Sain Vitaeproni kello 15,30 ei meinannut hoitsu ekaksi antaa sitä sanoi ettei omia saa käyttöön sanoin että olen niitä syönyt aikasemminkin ja lääkärin luvalla. No katsoi se koneelta sitten se sanoi että saan käyttöön ne pidetään ne lääkekansliassa otin heti yhden, tuli sieltä pieni lasku 18,65 euroa minkä olisin maksanut heti pois.
Muttei hyväksynyt koneeni laskun viitenumeroa oli se numero yhteen pötköön kirjoitettu siksi varmaan hylkäsi laskun. Joten jäi lasku maksamatta toivotaan nyt että tulee selvitys kun sähköpostia laitoin Vitaeprolle. Ettei katkea hyväksi toteamani tuote, mitä olen vuosia syönyt. Nyt oli pitkä tauko tuotteelle kun oli mennyt ihan perintötomistolle laskut maksoin 105 euroa pois ja sitten vasta lähettivät tuotteen.
Toivotaan nyt että lähettävät uuden viitenumeron millä saan laskun maksettua.
Oli ruoka äsken oli pataattikeittoa sekä kahvia ja kakkua lisäksi oli jälkiruokana viinirypäleitä sekä persikkaa. Oli hyvä kun oli kevyt ruoka kun on ollut minulla taas pahaolo kokopäivän. Se on taas vähän huonosti nukutun yön tulosta, huono olo sen olen huomannut ennenkin sama kun tulee päänsärkyä huonosti nukutun yön jälkeen minulle.
Menin kyllä eilen taas ajoissa nukkumaan mutta heräilin pitkin yötä useamman kerran, mikä vaikutti uniini ja tuntui koko kropassa aamusta sekä pääkopassani. Otin pienet tirsat ennen salia mietin jos salille lähden torkkujen jälkeen muttei tullut kukaan salille hakemaan ei sitä vissiin ollut kun sanoi yksikin kaveri että jäi sali väliin. Ei haitannut kun kävimme salilla keskiviikkona ja torstaina tekee pieni lepokin hyvää.
Sain Vitaeproni kello 15,30 ei meinannut hoitsu ekaksi antaa sitä sanoi ettei omia saa käyttöön sanoin että olen niitä syönyt aikasemminkin ja lääkärin luvalla. No katsoi se koneelta sitten se sanoi että saan käyttöön ne pidetään ne lääkekansliassa otin heti yhden, tuli sieltä pieni lasku 18,65 euroa minkä olisin maksanut heti pois.
Muttei hyväksynyt koneeni laskun viitenumeroa oli se numero yhteen pötköön kirjoitettu siksi varmaan hylkäsi laskun. Joten jäi lasku maksamatta toivotaan nyt että tulee selvitys kun sähköpostia laitoin Vitaeprolle. Ettei katkea hyväksi toteamani tuote, mitä olen vuosia syönyt. Nyt oli pitkä tauko tuotteelle kun oli mennyt ihan perintötomistolle laskut maksoin 105 euroa pois ja sitten vasta lähettivät tuotteen.
Toivotaan nyt että lähettävät uuden viitenumeron millä saan laskun maksettua.
Oli ruoka äsken oli pataattikeittoa sekä kahvia ja kakkua lisäksi oli jälkiruokana viinirypäleitä sekä persikkaa. Oli hyvä kun oli kevyt ruoka kun on ollut minulla taas pahaolo kokopäivän. Se on taas vähän huonosti nukutun yön tulosta, huono olo sen olen huomannut ennenkin sama kun tulee päänsärkyä huonosti nukutun yön jälkeen minulle.
Menin kyllä eilen taas ajoissa nukkumaan mutta heräilin pitkin yötä useamman kerran, mikä vaikutti uniini ja tuntui koko kropassa aamusta sekä pääkopassani. Otin pienet tirsat ennen salia mietin jos salille lähden torkkujen jälkeen muttei tullut kukaan salille hakemaan ei sitä vissiin ollut kun sanoi yksikin kaveri että jäi sali väliin. Ei haitannut kun kävimme salilla keskiviikkona ja torstaina tekee pieni lepokin hyvää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti