Kumma tosiaan kun ei vaihdu päivä Blogissani puoliltaöin niin kun luulisi näyttää tämän päivän kirjoitukset pitkälle päivään eilistä päivää.
Menin nukkumaan myöhempään eilen illasta kello 23 jälkeen heräsin tasan puoliltaöin kun yökkö kävi ovellani näin sen vielä käytävällä sanoin sille meneväni kuselle. Siitä menin takasin nukkumaan ja heräsin kello 3,50 siitä herätys kello 4,35 olin menossa pesemään omenaa vessaan kun tuli yökkö vastaan, sanoi se että olen käynyt monesti vessassa sanoin että olen juonut paljon kun oli pääni kipeä epäilin liian vähää juomista. No tulin kämppääni söin omenani ja kirjoittelin vähän kynällä ja kaverille älypuhelimellani panin juttua. Menin vielä nukkumaanja heräsin kello 5,35 teki hyvää vielä tunnin tirsatkin nyt olen ihan virkeä.
Toivotaan nyt ettei tule raportteihin pahaa tekstiä yököiltä valvomisestani ettei mene lääkärille asti raportit. Kyllähän minulle tulee normitunnin unta eivät pääse siihen sanomaan mitään. Kun nukun vielä päiväunet monesti parin tunnin tirsoja otan päivällä.
Hyvä että tuli eilen Vitaeproni ravintolisäni olen tuotteen hyväksi todennut. Oli vaan huono homma kun yritin maksaa pientä 18,65 euron laskua ei kone hyväksynyt viitenumeroa laskussa. Oli viitenumero laitettu yhteen pötköön silloin se monesti hylkää laskun. Ihmettelen miten noinkin iso firma tekee tommoisen mokan laskussaan, jos nyt siitä viitenumerosta oli maksu kiinni. On joskus ennenkin epäonnistunut maksu kun on ollut viitenumero yhtään pötköön kirjoitettu. No laitoin sähköpostia firmaan toivotaan että asia selviää heille ja saan tuotteeni jatkossakin eikä mene perintään taas laskuni.
Huomenna alkaakin sitten minulla potilaskeittiön siivous helvetti se on varma etten toisten paskoja siivoile. Kun olen kymmeniä kertoja siivonnut huvikseni potilaskeittiön on se puoleentuntiin ollut samanlaisessa kunnossa ihan paskanen. Koheltaa toiset niin paljon toi yksi naispotilas pahimpana suuttu se kerran kun sille siitä sanoin meni se ihan synkäksi silloin. Mutta pitäähän asiasta sanoa ei ole sen koheltamisessa mitään järkeä. Ihan kun tahallaan sekopäät sotkisivat eihän nyt kukaan vahingossa heittele kahvit pitkin lattiaa ja pöytiä. Lukee potilaskeittiössä kissankokoisilla kirjaimilla että jokainen siivoaa omat jälkensä miksei näin tapahdu. Välillä oli kahvitkin pitkin lattiaa miten se on mahdollista että kaataa joku kahvit lattialle.
Mutta todella täytyyhän se tajuta missä ollaan kipeitä päästään on porukka vaikka tämä osasto onkin melko hyväkuntoisten osasto ei kukaan ole täysin sekasin. Mutta toi keittiön sotkeminen on todella outoa mitä en millään kyllä tajua miksi pitää sotkea tahallaan.
Menin nukkumaan myöhempään eilen illasta kello 23 jälkeen heräsin tasan puoliltaöin kun yökkö kävi ovellani näin sen vielä käytävällä sanoin sille meneväni kuselle. Siitä menin takasin nukkumaan ja heräsin kello 3,50 siitä herätys kello 4,35 olin menossa pesemään omenaa vessaan kun tuli yökkö vastaan, sanoi se että olen käynyt monesti vessassa sanoin että olen juonut paljon kun oli pääni kipeä epäilin liian vähää juomista. No tulin kämppääni söin omenani ja kirjoittelin vähän kynällä ja kaverille älypuhelimellani panin juttua. Menin vielä nukkumaanja heräsin kello 5,35 teki hyvää vielä tunnin tirsatkin nyt olen ihan virkeä.
Toivotaan nyt ettei tule raportteihin pahaa tekstiä yököiltä valvomisestani ettei mene lääkärille asti raportit. Kyllähän minulle tulee normitunnin unta eivät pääse siihen sanomaan mitään. Kun nukun vielä päiväunet monesti parin tunnin tirsoja otan päivällä.
Hyvä että tuli eilen Vitaeproni ravintolisäni olen tuotteen hyväksi todennut. Oli vaan huono homma kun yritin maksaa pientä 18,65 euron laskua ei kone hyväksynyt viitenumeroa laskussa. Oli viitenumero laitettu yhteen pötköön silloin se monesti hylkää laskun. Ihmettelen miten noinkin iso firma tekee tommoisen mokan laskussaan, jos nyt siitä viitenumerosta oli maksu kiinni. On joskus ennenkin epäonnistunut maksu kun on ollut viitenumero yhtään pötköön kirjoitettu. No laitoin sähköpostia firmaan toivotaan että asia selviää heille ja saan tuotteeni jatkossakin eikä mene perintään taas laskuni.
Huomenna alkaakin sitten minulla potilaskeittiön siivous helvetti se on varma etten toisten paskoja siivoile. Kun olen kymmeniä kertoja siivonnut huvikseni potilaskeittiön on se puoleentuntiin ollut samanlaisessa kunnossa ihan paskanen. Koheltaa toiset niin paljon toi yksi naispotilas pahimpana suuttu se kerran kun sille siitä sanoin meni se ihan synkäksi silloin. Mutta pitäähän asiasta sanoa ei ole sen koheltamisessa mitään järkeä. Ihan kun tahallaan sekopäät sotkisivat eihän nyt kukaan vahingossa heittele kahvit pitkin lattiaa ja pöytiä. Lukee potilaskeittiössä kissankokoisilla kirjaimilla että jokainen siivoaa omat jälkensä miksei näin tapahdu. Välillä oli kahvitkin pitkin lattiaa miten se on mahdollista että kaataa joku kahvit lattialle.
Mutta todella täytyyhän se tajuta missä ollaan kipeitä päästään on porukka vaikka tämä osasto onkin melko hyväkuntoisten osasto ei kukaan ole täysin sekasin. Mutta toi keittiön sotkeminen on todella outoa mitä en millään kyllä tajua miksi pitää sotkea tahallaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti