sunnuntai 7. heinäkuuta 2019

Tarinoita sairaalasta tällekkin päivälle.

Niin se lähti päivä menemään kello kuusi menin potilaskeittiölle kamomillateelle hunajalla söin myös yhden kinkkujuusto leivän. Siitä lääkkeille kello 8 monivitamiini sekä verenohennukseen Primaspan otin myös eilen tulleet vitaeprot Siitä aamupalalle kahvia ja oli jugurttia, leikkeleitä.

Siitä yritin unta vielä kun tuli huonosti nukuttua yöni, en kumminkaan saanut enään unenpäästä kiinni. Oli äsken päiväruoka oli muilla uunilohta meillä kalaallergikoilla oli jauhelihapihvejä, muussia, punajuurta sekä porkkanaa. Jälkiruokana oli joku kuohu juttu oli hyvä ruoka. Nyt lähden kylille baariin energiajuomalle jos se vaan on auki.

Nyt pyörä kuittaamaan ja liikenteeseen, palataan asiaan myöhemmin. Hyviä päivänjatkoja lukijani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...