Oli lääkkeet kello 19 myrkkylääke Lito ja Risperdinon on varmaan paha myrkky Lito kun oli yhteenaikaan siinä kusi ja verikokeet kerta viikkoon. Oli minulla kevyt deprakine kovien alkulääkkeiden jälkeen olin alkuun ihan sekasin lääkkeistä. Mutta oli hoitajat sanoneet ryssä lääkäri T:le että oli kuntoni samanlainen kun alkuun.
Helvetti hermostuin omallehoitajalle palaverissa että puhu ryssälääkärille miten huonossa kunnossa olin tullessa kun niin kovissa lääkkeissä pitivät minua saastat. Ja nyt oli kevyt deprakine mistä ei mitään oloja tullut olin ihan skarpissa kunnossa. Ja siitä määräsi myrkyn Liton ja Risperdinon lääkitykset.
Vittu että vihaan näitä saatanoita Mengele lääkäreitä sekä Kapo hoitajiaan keiden raporteilla tuntuu lääkärit menevän. Kun vaatisi se potilaan ja lääkärin kanssakäymistä vuorovaikutusta yhteistyötä. Ei kenenkään tyhjäpää hoitajan raporttejen mukaan menemistä, ja siitä lääkemuutoksia.
Helvetti hermostuin omallehoitajalle palaverissa että puhu ryssälääkärille miten huonossa kunnossa olin tullessa kun niin kovissa lääkkeissä pitivät minua saastat. Ja nyt oli kevyt deprakine mistä ei mitään oloja tullut olin ihan skarpissa kunnossa. Ja siitä määräsi myrkyn Liton ja Risperdinon lääkitykset.
Vittu että vihaan näitä saatanoita Mengele lääkäreitä sekä Kapo hoitajiaan keiden raporteilla tuntuu lääkärit menevän. Kun vaatisi se potilaan ja lääkärin kanssakäymistä vuorovaikutusta yhteistyötä. Ei kenenkään tyhjäpää hoitajan raporttejen mukaan menemistä, ja siitä lääkemuutoksia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti