lauantai 6. heinäkuuta 2019

Tarinoita vielä illasta sairaalan touhuja. Mengele lääkäreistä kapo hoitajineen juttua. PYHÄÄ VIHAA TUNTIEN SAISI JUMALAN RUOSKA ISKEÄ.

Oli lääkkeet kello 19 myrkkylääke Lito ja Risperdinon on varmaan paha myrkky Lito kun oli yhteenaikaan siinä kusi ja verikokeet kerta viikkoon. Oli minulla kevyt deprakine kovien alkulääkkeiden jälkeen olin alkuun ihan sekasin lääkkeistä. Mutta oli hoitajat sanoneet ryssä lääkäri T:le että oli kuntoni samanlainen kun alkuun.

Helvetti hermostuin omallehoitajalle palaverissa että puhu ryssälääkärille miten huonossa kunnossa olin tullessa kun niin kovissa lääkkeissä pitivät minua saastat. Ja nyt oli kevyt deprakine mistä ei mitään oloja tullut olin ihan skarpissa kunnossa. Ja siitä määräsi myrkyn Liton ja Risperdinon lääkitykset.

Vittu että vihaan näitä saatanoita Mengele lääkäreitä sekä Kapo hoitajiaan keiden raporteilla tuntuu lääkärit menevän. Kun vaatisi se potilaan ja lääkärin kanssakäymistä vuorovaikutusta yhteistyötä. Ei kenenkään tyhjäpää hoitajan raporttejen mukaan menemistä, ja siitä lääkemuutoksia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...