Menin tosiaan nukkumaan jo kello 20 aikoihin heräten kello 00,30, ja siitä takasin nukkumaan ja heräten kello 1,30 ja siitä heräten kello 2,30 kusihätään siitä seuraava herätys kello 3,30 ja jäin jo pystyyn toki pötkötin sängyssä. Ja hyvä että pötkötin sängyssä kun kello 4,12 kuulin kun yökkö kävi ovellani, hyvä että olin sängyssä silmät kiinni. Kun varmaan raporttejaan tekevät nukkumisistamme.
Kyllä nyt vähän tuntuu toi katkonainen yöuneni vaikka aikasin menin nukkumaan vaikuttaa kyllä noi heräämiset kuntooni. Menen vielä nukkumaan aamutouhujen jälkeen pariksi tunniksi.
Kohta pääsen potilaskeittiölle kamomillateelle hunajani loppuikin syön myös kinkku juusto leivän, parin minuutin päästä aukeaa potilaskeittiö. On minulla tänään myös kotityönä potilaskeittiön siivous. Toivotaan nyt etteivät sotke sitä hirveästi kun en ymmärrä miksi sekopäät sotkevat keittiön hirveeseen kuntoon. Olen huvikseni siivonnut sen silloin tällöin kun en ole jaksanut sitä sotkua katsoa on se puoleentuntiin samanlaisessa kunnossa.
Yritin tilata eilen näppäintarroja koneeseeni kun kuluu minulta näppäimistä näytöt on jo kahdesta koneesta ja yhdestä näppäimistöstä kulunut näppäimet en tiedä miksi ne minulta kuluu. Ostin 850 euron koneen luulin että siinä näppäimistöt kestää mutteivät kestäneet kun parikuukautta niin oli ne taas kuluneet pois. Hiekkaharjussa kielokodossa ollessani etsin tarroja koneeseeni pitkin tikkurilaa ei löytynyt edes kirjakaupaupoista. Sitten löysin netistä PC Systems liikkeen mistä löytyi sopivia tarroja muttei nekään kauaa kestä kun kuluvat näytöt pois. Nyt en eilen onnistunut samalla osotteella tilaus millä ennen niitä olen tilannut, löysin kyllä uuden osoitteen toivotaan nyt että tulee sillä osoitteella tarrat kun niitä tarvitsen.
Join äsken kun aukesi potilaskeittiö kello kuusi kamomillateen ja söin kinkku leivän, kun vähän huikoi minua jeesasi leipä.
Kyllä toi herääminen monesti vaikuttaa vointiini seuraavana päivänä vaikka aikasin menen nukkumaan.
Kaverini kanssa vängättiin hunajan terveellisyydestä kun se sen kyseenalaistaa. Laitoin sillle linkin hunajan 9 terveellisyys vaikutteesta. Oli siinä minulle tärkeä allergioiden siedätyskin mihin olenkin hunajaa käyttänyt monena vuotena enkä ole allergiaoireita kärsinyt paitsi tänävuonna kun aloitin hunajan käytön liian myöhään. Hyrylässä vaikuttaessani Mengele paikassa Mehiläisen Lottakodissa paloi selkäni pahasti kesällä auringosta tein hunajasta ja porkkana öljystä lääkkeeni semmoiseen korkkiin. Sanoin Venäläiselle hoitajalle että vedä sotku selkääni sanoivat hoitajat että on selkäsi niin pahasti palanut että on se aamulla ihan kesinyt. No auttoi hunaja porkkana öljy yhdessä yössä, oli aamulla selkäni kuparinruskea kun intiaanilla.
Kyllä sekin lottakoti oli paha paikka saatanoita oli hoitajat. Minulle tuli Lauri lehti avasin sen tuli sieltä suoraan hienosta miehestä entisestä Sosiaalisairaalan lääkäristä Pekka Tuomolasta juttua. Sitten tuli juttu Kaarina Suonperästä selitti hoitajat kovasti että on Suonperän Kaarina heitäkin valmentanut sanoin että en tunne muuta kun lusin Myllylän kanssa kuka ampui Eversti Teppo J Suonperän Kaarina Suonperän miehen. Helvetti sadistiset hoitajat soittivat minulle poliisit jouduin sieltäkin Peijakseen syyttä.
Kyllä nyt vähän tuntuu toi katkonainen yöuneni vaikka aikasin menin nukkumaan vaikuttaa kyllä noi heräämiset kuntooni. Menen vielä nukkumaan aamutouhujen jälkeen pariksi tunniksi.
Kohta pääsen potilaskeittiölle kamomillateelle hunajani loppuikin syön myös kinkku juusto leivän, parin minuutin päästä aukeaa potilaskeittiö. On minulla tänään myös kotityönä potilaskeittiön siivous. Toivotaan nyt etteivät sotke sitä hirveästi kun en ymmärrä miksi sekopäät sotkevat keittiön hirveeseen kuntoon. Olen huvikseni siivonnut sen silloin tällöin kun en ole jaksanut sitä sotkua katsoa on se puoleentuntiin samanlaisessa kunnossa.
Yritin tilata eilen näppäintarroja koneeseeni kun kuluu minulta näppäimistä näytöt on jo kahdesta koneesta ja yhdestä näppäimistöstä kulunut näppäimet en tiedä miksi ne minulta kuluu. Ostin 850 euron koneen luulin että siinä näppäimistöt kestää mutteivät kestäneet kun parikuukautta niin oli ne taas kuluneet pois. Hiekkaharjussa kielokodossa ollessani etsin tarroja koneeseeni pitkin tikkurilaa ei löytynyt edes kirjakaupaupoista. Sitten löysin netistä PC Systems liikkeen mistä löytyi sopivia tarroja muttei nekään kauaa kestä kun kuluvat näytöt pois. Nyt en eilen onnistunut samalla osotteella tilaus millä ennen niitä olen tilannut, löysin kyllä uuden osoitteen toivotaan nyt että tulee sillä osoitteella tarrat kun niitä tarvitsen.
Join äsken kun aukesi potilaskeittiö kello kuusi kamomillateen ja söin kinkku leivän, kun vähän huikoi minua jeesasi leipä.
Kyllä toi herääminen monesti vaikuttaa vointiini seuraavana päivänä vaikka aikasin menen nukkumaan.
Kaverini kanssa vängättiin hunajan terveellisyydestä kun se sen kyseenalaistaa. Laitoin sillle linkin hunajan 9 terveellisyys vaikutteesta. Oli siinä minulle tärkeä allergioiden siedätyskin mihin olenkin hunajaa käyttänyt monena vuotena enkä ole allergiaoireita kärsinyt paitsi tänävuonna kun aloitin hunajan käytön liian myöhään. Hyrylässä vaikuttaessani Mengele paikassa Mehiläisen Lottakodissa paloi selkäni pahasti kesällä auringosta tein hunajasta ja porkkana öljystä lääkkeeni semmoiseen korkkiin. Sanoin Venäläiselle hoitajalle että vedä sotku selkääni sanoivat hoitajat että on selkäsi niin pahasti palanut että on se aamulla ihan kesinyt. No auttoi hunaja porkkana öljy yhdessä yössä, oli aamulla selkäni kuparinruskea kun intiaanilla.
Kyllä sekin lottakoti oli paha paikka saatanoita oli hoitajat. Minulle tuli Lauri lehti avasin sen tuli sieltä suoraan hienosta miehestä entisestä Sosiaalisairaalan lääkäristä Pekka Tuomolasta juttua. Sitten tuli juttu Kaarina Suonperästä selitti hoitajat kovasti että on Suonperän Kaarina heitäkin valmentanut sanoin että en tunne muuta kun lusin Myllylän kanssa kuka ampui Eversti Teppo J Suonperän Kaarina Suonperän miehen. Helvetti sadistiset hoitajat soittivat minulle poliisit jouduin sieltäkin Peijakseen syyttä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti