Menin kylille baariin appelssiini juomalle ja jäätelölle ei ollut energiajuomaa huomenna vasta tulee sinne. Tulin osastolle oli ruoka lihakeittoa söin vähän sitä, jälkiruokana oli muffinssi se oli hyvää. Sain pyykkini koneeseen kello 16,45 ja äsken hoitajan kanssa laitoimme ne kuivuriin. Hyvä niin saan puhtaat T paidat taas päälleni, kun omahoitaja ei halua että pidän HUSin paitaa ulkona päälläni.
Oli minulla melko puhdas T paita ruokailussa otin kahvia ja hapankorpun meinasi hapankorppu pudota kädestäni ja kun on minulla nopeat refleksit nappasin hapankorpun kiinni mutta heilahti toisessa kädessä ollut kahvini ja läikähti kuumaa kahvia rinnuksilleni. Joten jouduin panemaan pesuun senkin paidan toinen paitani olikin jo pyykkisäkissäni. On minulla muutama muukin paita mutta kun ne ovat niin lyhyitä napa näkyy niissä.
Nyt lähden juomaan kamomillateen hunajalla ja syön yhden leivän kinkulla ja juustolla, rasva menee vähiin riittää vielä täksi illaksi huomenna voisi ostaa rasvaa kaupasta.
Toivotaan että saan paremmin nukuttua ensiyönä kun viimeyön unet jäi vajaiksi. Jos menisi tänään taas aikasin nukkumaan se vaan että herään kanssa aikasin aamusta. On pitkään ollut uneni huonot heräillyt pitkin yötä moneen kertaan ja aikasin heräten ja pystyyn.
Nyt menen keittiölle juomaan ja syömään. Palataan asiaan.
Oli minulla melko puhdas T paita ruokailussa otin kahvia ja hapankorpun meinasi hapankorppu pudota kädestäni ja kun on minulla nopeat refleksit nappasin hapankorpun kiinni mutta heilahti toisessa kädessä ollut kahvini ja läikähti kuumaa kahvia rinnuksilleni. Joten jouduin panemaan pesuun senkin paidan toinen paitani olikin jo pyykkisäkissäni. On minulla muutama muukin paita mutta kun ne ovat niin lyhyitä napa näkyy niissä.
Nyt lähden juomaan kamomillateen hunajalla ja syön yhden leivän kinkulla ja juustolla, rasva menee vähiin riittää vielä täksi illaksi huomenna voisi ostaa rasvaa kaupasta.
Toivotaan että saan paremmin nukuttua ensiyönä kun viimeyön unet jäi vajaiksi. Jos menisi tänään taas aikasin nukkumaan se vaan että herään kanssa aikasin aamusta. On pitkään ollut uneni huonot heräillyt pitkin yötä moneen kertaan ja aikasin heräten ja pystyyn.
Nyt menen keittiölle juomaan ja syömään. Palataan asiaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti