perjantai 5. heinäkuuta 2019

Tarinaa tällekkin päivälle hullujenhuoneelta. Missä syyttä olen pakkolääkityksissä Selkin Samarian Pisaran juoppohullun kokki Antin takia.

Aamu tuli kello kuusi loppui hiljasuus avasin tietokoneenija menin potilaskeittiölle kamomillateelle hunajani olikin loppu. Herätin itäpään porukan minkä vastaava olen kello 7,25 kun lääkkeet on kello 7,30 siitä kello 8 on aaamukokous ja sen jälkeen oli aamupala oli puuroa ja leikkeileitä. Nukuin aamupalan jälkeen pari tuntia. Teki unet ihan hyvää kun olikin aikasesta herätyksestäni aamulla huono olo minulla, vaikka menin nukkumaan aikasin ennen kahdeksaa mutta aikanen herätykseni sekoittaa kumminkin rytmiäni.

Oli päiväruoka possua sekä perunaa oli myös salaattia, sen jälkeen oli kello 13 yhteisökokous. Siitä lähdin kylille baariin ja kaupoille join kylän baarissa energiajuoman ja söin jäätelön. Siitä menin ison rinkkani kanssa K- kauppaan ostoksille, ostin kinkkua vaikken sianlilhasta oikein tykkääkään ostin myös juustoa, hunajaa, omenoita, banaaneja. lihapiirakan, karkkipussin sekä soijamaidon ja leivän. Taas on tavaraa minulla kunhan eivät pojat pummaisi pitäisi tulla jokaisen omillaan toimeen pari kaveria minulta pummaa leipää usein.

Tulin kaupasta heitin läppää potilas P S kanssa kun on se vanhanliiton miehiä tajuaa se juttujani. Toivotaan ettei tule ongelmia hurjista jutuistani henkilökunnan kanssa huonoa on jos ei niiden pää kestä juttujani. Onhan minulla kovaakin tarinaa elämäni tarinaa. Hoitopaikoista paljon missä olen nähnyt kauheuksia minua kohtaan. Oli äsken iltaruoka muilla oli lohikeittoa meillä kalaallergikoilla oli joku linssi keitto vissiin jäi minulta syömättä oli niin pahakeitto. Söin jälkiruuan jäätelön se maistui söin äsken myös yhden banaanin ja karkkeja.

Nyt lähden kamomillateelle ja hunajalle vosin syödä myös lihapiirakan minkä ostin kaupasta

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...