Kyllä niin vituttaa kun näytti alkuun Selkissä Samarian talossa kaikki hyvältä oma hieno halpa kämppä ilman lääkityksiä, luulin päässeeni omieni pariin. Mutta haksahdinkin paskaan oli kiinteistö myynnissä, ja talossaa asuva vanhanliiton mies itkuviinaa vetävä sekopää. Sörkän imppari pirinisti mutiainen Kari sanoi että on talot myynnissä. Seuraavana päivänä sanoin Karille asiasta että miksei Venäläinen talonmies Andrei sanonut että on talot myynnissä ja ettei ole uskovainen talo niin kun piti sanoi tumma Kari ettei ollutkaan silloin myynnissä talot kun tulin siihen entisen johtajan edesmenneen, Rantasen muija sanoi että on taloja myyty vuosia kyllä noi niin sanotut uskovaiset on niin kovia valehtelemaan .
Antti kokki oli sekopää juoppo poliisia kolmekertaa soitteli taloon että oli jätkiä tulossa oviensa läpi. Kerran soitti hälytyskeskukseen ambulanssia itselleen kun sanoi se sekoavansa. Kehui Antti että on hänellä puukot esillä sanoi tyttö hälytyskeskuksessa että saanko siltä sekopäältä puukot piiloon että voivat he tulla sanoin että itkuviinaa vetää kusihousu ja puukot on piilossa. Sanoi tyttö vielä että jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille. Sanoi iso kokki Antti että tulee aina kytät ennen lanssia kun hänestä on kysymys. Tuli lanssi ilman kyttiä sanoivat minulle että olisit lyönyt vetoa että he tulevat ekana olisit voittanut.
Se oli aina kun Andrei venäläinen talonmies lähti venäjälle perheensä luokse toimin varatalonmiehenä alkoi Iso Antti sekoilunsa viinaa jatkuvasti ja viranomaisia soittelemaan. Viime joulunkin sika Antti pilasi ostin konjakin sanoin että saunotaan ja hiljennytään Joulun viettoon maistetaan muutama sentti konjakkia. Toi sen kaverinsa autolla jonkun huumepojan saattelemana ympäri juovuksissa. Jouduimme taluttamaan sen rappusista kämpilleen siinä meni sekin rauha ja sauna. Tuli taas kytät pihaan näin ne ikkunasta menin avaamaan oven kysyi nuori kyttä kuka olen sanoin nimeni sanoi sika kyttä että uhkaat kuulemma Pisaran päälikön Pappi Pekan kokki Anttia. Kerroin tilanteen kysyin eikä teillä Virve yhteydet pelaa ja yhtään tiedä mitä tässä talossa tapahtuu. Hyvä kun eivät kytät minua vieneet Antin puheilla. Mutta sehän onkin Pappi Pekan ykkösmies siksi sitä tuntuivat kytät uskovan
Oli minulla vuokrasopimuksessa mihin venäläinen Andrei ja juoppo Antti kokki hakivat nimen Hiidenpellosta missä luki että on päihteetön paikka. On siinä Samarian päälikön Ismo Valkoniemen nimi ja se pitäisi olla lakisääteinen paperi. Ihmettelin jo taloa kun käsitin että on se täynnä asukkaita ei ollut siinä kun kokki venäläinen ja minä ja oli siinä talossa 7 kämppää. Kysyin asiaa Venäläiseltä talonmieheltä Andreilta että miksei talossa ole uskovaisia nuoria naisia täynnä. Oli siitä talon vierestä rivitalosta vieneet ulkomaalaiset istuttavan Stigan ruohonleikkurinkin. Kummaa porukkaa oli vuokralaisena talossa hetken. Todella hämärä koko paikka ja porukka kummallisuuksia täynnä.
Sitten otin viinaa ja taisin käydä Antti kokille ärähtämässä keittiöllä. Vitutti kun jo tullessa nuori enkelikasvoinen poika sanoi isosta Antista että oli se sitä käynyt kurkusta kiinni ja hän joutui monottamaan Ison Antin irti. Minut haastoi Antti sormikoukkuun kun kehui se sillä olevan 150 kilon sormivoimat nykäsin ison sian polvilleen niin että viinat kaatuivat pitkin.
No olin Pisaran kirppiksellä Leon pojan Joonan kanssa juttelin kun säälitti nuori orpo poika kun eivät ole varmoja oliko isänsä kuollut nukahdettuaan rattiin tuli poliisi ja kysyi olenko asiakkaana kirppiksellä sanoin olevani. Meinasi Joonan isä Leo nukkua jo aikoinaan Pauli Rantasen aikoihin kun Pauli pani meidät Leon kanssa hakemaan tuhansien kilometrien päästä ruotsista vanhaa haalaria kuorman.
Piti minun pakottaa Leo nukkumaan apumiehen puolelle kun väkisin meinasi se nukahtaa. Sanoin Leolle eikö Pauli Rantanen maksa hotellia että pääsisimme nukkumaan vähäksi aikaa. No onhan Joonalla äitinsä kanssa hieno talo firman nurkalla ja töissä se on Papiksi sanomansa Pekka Vauromaan kirppiksellä iso sika Antti kokkikin oli Pekan hommissa kuulemma vanha kaveri siksi sai varmaan sikailla niin paljon kun sitä huvitti.
Ihmettelin kun Pekka alkoi huutamaan minulla ja tummalle Karille kirppiksellä ettei täällä puhuta linnan juttuja kun on se uskovainen järjestö. Puhuimme hiustenleikkuusta. Huusi Pappi Pekka kiltille naiselle ja Joonalle että vaihdetaan kohta työntekijöitä. Ja tekee nainen ja Joona arvokasta työtä kirppiksellä. Antti sanoi vielä Pekasta että on se lusinut murhapoltosta siksikö ei se kestä linnan juttuja kun minäkin olen pyttyläisten oppipoika Huittisten varavankilasta missä puhuivat minulle Köyliön palostakin. Ja minutkin kyttä Kyytinen löi selvinpäin putkaan ja joku löi sellinsä tuleen. Polttopullo tuli sisään kämppääni jengin kiltein poika sen heitti. Anneksessa kaveri pani sellinsä tuleen me kopeissa. Mehiläinen meinasi palaa hiekkaharjussa. Attendossa poltti Jammu Siltavuori hirviön pilaama Reijo mikron yöllä jurrissa lyönyt eväät täysille mikroon ja sammunut huoneeseensa. Minä hoidin hommat Mehiläisesssäkin ja attendossa.
Sama kun oli joulu tulossa kysyin Pekalta kirppiksellä että tulee varmaan lapsesi ja lapsenlapsesi teille joulua viettämään. Meni Pekka todella surkean näköiseksi mietin mitä tapahtui sille. No Antti sanoi ettei pekalla ole omia lapsia kuulemma Antin mukaan juonut kykynsä. On lapset sen vaimon lapsia oli kyllä facebookissa Pekka lapset reppuselässä.
Kyllä minäkin rakastan vieraitakin lapsia kun omiani. Ei siinä mitään kyllähän viina vaikuttaa siittiöihin ja muihinkin toimintoihin. Mistä minäkään tiedän onko poika minun vaikka sitä hoidinkin 7 vuotta isäni pilatessa sitä kun pojan äiti huora oli ja hylkäsi pojan ja minut ihan pienestä. Muijalla ollut perhekoti ajatelkaa nyt ihmiset että vieraat lapset olisivatkin rakkaampia kun oma lapsi. Miehensä vielä sanoi facessa itseään viriiliksi mieheksi, miten kehtaa eikö hyvät ihmiset itke ja naura tollasille. Kun JUMALA EI TYHMÄ OLE EI HEILLÄ OLE YHTÄÄN OMAA LASTA EN AINAKAAN OLE SITÄ KUULLUT.
Selkistä kun ärähdin Antti kokille jouduin lohjalle putkaan. Ja ihmettelin jatkoa Jorviin kidutettavaksi kellariin missä oli viemärireikä lattiassa mihin piti kusta ja paskantaa. Vessaan pääsin pleksilasillisen oven taakse minuutiksi hakkasivat heti ovea että tuliko jo paska vaikka sanoin ettei vatsani toimi käskien. Aina kun ruokaakin toivat huusivat pleksilasillisen oven takaa istumaan minut patjalle mikä oli sellissä peiton kanssa.
Kaksi vartijaa tuli aina mukana koppiin, kai pelkäsivät hullun voimiani mietin kyllä torppaavani pamput ja lyöväni lääkäriltä takin päälle ja häipyväni kopista. Mutta mietin että lusitaan nyt ja kostan sitten kun vähiten sitä odottavat. Oli minulla pelkät sairaalan kalsarit päälläni jouduin kerran punnertamaan pienen paskan nurkassa olevaan viemärireikään pyyhin perseeni kalsareihin. No kumma kun tuli vietnamilaisen näköinen nainen siivoamaan siihen pleksilasillisen oven taakse käytävälle kumarsin pyhän tervehdyksen naiselle.
Alkoivat Suomalaiset saastat sadistit kiireellä laittamaan suihkua ja bidettä kuntoon, ja pääsin ajan kanssa vessaan tuli minulta paskaa pyttyyn varmaan kilo ja suihkuun toinen läjä minkä pesin suihkulla pois. Sain ummessa olleen vatsani toimimaan kunnolla ja oloni helpottui, kun muutenkin olen niin herkkävatsainen.
Kumma kun kiduttamiseni jatkui Kellokoskella osasto 10 niin kovissa lääkkeissä pitäen etten tiennyt mistään mitään kaaduin pahasti yöllä nurkkaan jalkapallossa joskus rikki menneen polveni varaan pelästyin että tuli polveeni sisäinen vamma kun niin pahasti kaaduin. Mutta onneksi meni vaan mustaksi polveni ja parani siitä. Menin toisten huoneisiin yöllä, sama kiduttamiseni jatkui täällä osasto 30 mihin siirsivät minut kusin kerrankin jonkun oveen yöllä. Ja kaikki sekopää lääkkeistä millä saastat hoitajat lääkäreineen myrkyttivät minua.
Kumma kun tiputettiin lääke deprakineeen vointini oli hyvä ei mitään oloja tullut siitä lääkityksestä. No oli palaveri ryssä lääkäri T ja omahoitaja M sekä mieshoitaja M sekä opiskelijan kanssa. Sanoi ryssä lääkäri T että verikokeet ovat hyvät ja pitoisuudet. Mutta on kuulemma henkilökunta sitä mieltä ettei ole vointini muuttunut tullesta. Ärähdin omallehoitajalle eikö se saa turpaansa auki ja kerro ryssälle miten sekasin olin tullessa lääkkeistä Vitun ryssä kymmenen minuuttia tavattu ja puhuu tommoisia hoitajien raporteilla mennään.
Määräsi siitä minulle myrkkylääke Liton sekä Risperidonin kerran viikkoon kusi ja verikokeet myrkyn takia. Miettikää nyt hyvät ihmiset näitä sadisteja saatanoita myrkyttäjiäni. Olin pitkään ilman lääkityksiä enkä tarvitse mitään hullun lääkettä. Helvetti Ryssä T vielä myrkyttää meitä sota veteraanejen infalidejen jälkeläisiä. Vittu tommoinen saatanan Ryssä T pyysin sianlihatonta ruokaa uskontoni takia ja muutenkin selitti saatanan Ryssä että on se vaikea järjestää sanoin että oli silloin kaksi muutakin sianlihatonta. Ihan samalla olisi kolmas sianlihaton voitu järjestää. Kyrpä mikä kyrpä Ryssä on aina Ryssä vaikka voissa paistaisi. Onhan noita hyviäkin ryssiä kavereina ihminen on mikä on toinen sitä toinen tätä
Antti kokki oli sekopää juoppo poliisia kolmekertaa soitteli taloon että oli jätkiä tulossa oviensa läpi. Kerran soitti hälytyskeskukseen ambulanssia itselleen kun sanoi se sekoavansa. Kehui Antti että on hänellä puukot esillä sanoi tyttö hälytyskeskuksessa että saanko siltä sekopäältä puukot piiloon että voivat he tulla sanoin että itkuviinaa vetää kusihousu ja puukot on piilossa. Sanoi tyttö vielä että jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille. Sanoi iso kokki Antti että tulee aina kytät ennen lanssia kun hänestä on kysymys. Tuli lanssi ilman kyttiä sanoivat minulle että olisit lyönyt vetoa että he tulevat ekana olisit voittanut.
Se oli aina kun Andrei venäläinen talonmies lähti venäjälle perheensä luokse toimin varatalonmiehenä alkoi Iso Antti sekoilunsa viinaa jatkuvasti ja viranomaisia soittelemaan. Viime joulunkin sika Antti pilasi ostin konjakin sanoin että saunotaan ja hiljennytään Joulun viettoon maistetaan muutama sentti konjakkia. Toi sen kaverinsa autolla jonkun huumepojan saattelemana ympäri juovuksissa. Jouduimme taluttamaan sen rappusista kämpilleen siinä meni sekin rauha ja sauna. Tuli taas kytät pihaan näin ne ikkunasta menin avaamaan oven kysyi nuori kyttä kuka olen sanoin nimeni sanoi sika kyttä että uhkaat kuulemma Pisaran päälikön Pappi Pekan kokki Anttia. Kerroin tilanteen kysyin eikä teillä Virve yhteydet pelaa ja yhtään tiedä mitä tässä talossa tapahtuu. Hyvä kun eivät kytät minua vieneet Antin puheilla. Mutta sehän onkin Pappi Pekan ykkösmies siksi sitä tuntuivat kytät uskovan
Oli minulla vuokrasopimuksessa mihin venäläinen Andrei ja juoppo Antti kokki hakivat nimen Hiidenpellosta missä luki että on päihteetön paikka. On siinä Samarian päälikön Ismo Valkoniemen nimi ja se pitäisi olla lakisääteinen paperi. Ihmettelin jo taloa kun käsitin että on se täynnä asukkaita ei ollut siinä kun kokki venäläinen ja minä ja oli siinä talossa 7 kämppää. Kysyin asiaa Venäläiseltä talonmieheltä Andreilta että miksei talossa ole uskovaisia nuoria naisia täynnä. Oli siitä talon vierestä rivitalosta vieneet ulkomaalaiset istuttavan Stigan ruohonleikkurinkin. Kummaa porukkaa oli vuokralaisena talossa hetken. Todella hämärä koko paikka ja porukka kummallisuuksia täynnä.
Sitten otin viinaa ja taisin käydä Antti kokille ärähtämässä keittiöllä. Vitutti kun jo tullessa nuori enkelikasvoinen poika sanoi isosta Antista että oli se sitä käynyt kurkusta kiinni ja hän joutui monottamaan Ison Antin irti. Minut haastoi Antti sormikoukkuun kun kehui se sillä olevan 150 kilon sormivoimat nykäsin ison sian polvilleen niin että viinat kaatuivat pitkin.
No olin Pisaran kirppiksellä Leon pojan Joonan kanssa juttelin kun säälitti nuori orpo poika kun eivät ole varmoja oliko isänsä kuollut nukahdettuaan rattiin tuli poliisi ja kysyi olenko asiakkaana kirppiksellä sanoin olevani. Meinasi Joonan isä Leo nukkua jo aikoinaan Pauli Rantasen aikoihin kun Pauli pani meidät Leon kanssa hakemaan tuhansien kilometrien päästä ruotsista vanhaa haalaria kuorman.
Piti minun pakottaa Leo nukkumaan apumiehen puolelle kun väkisin meinasi se nukahtaa. Sanoin Leolle eikö Pauli Rantanen maksa hotellia että pääsisimme nukkumaan vähäksi aikaa. No onhan Joonalla äitinsä kanssa hieno talo firman nurkalla ja töissä se on Papiksi sanomansa Pekka Vauromaan kirppiksellä iso sika Antti kokkikin oli Pekan hommissa kuulemma vanha kaveri siksi sai varmaan sikailla niin paljon kun sitä huvitti.
Ihmettelin kun Pekka alkoi huutamaan minulla ja tummalle Karille kirppiksellä ettei täällä puhuta linnan juttuja kun on se uskovainen järjestö. Puhuimme hiustenleikkuusta. Huusi Pappi Pekka kiltille naiselle ja Joonalle että vaihdetaan kohta työntekijöitä. Ja tekee nainen ja Joona arvokasta työtä kirppiksellä. Antti sanoi vielä Pekasta että on se lusinut murhapoltosta siksikö ei se kestä linnan juttuja kun minäkin olen pyttyläisten oppipoika Huittisten varavankilasta missä puhuivat minulle Köyliön palostakin. Ja minutkin kyttä Kyytinen löi selvinpäin putkaan ja joku löi sellinsä tuleen. Polttopullo tuli sisään kämppääni jengin kiltein poika sen heitti. Anneksessa kaveri pani sellinsä tuleen me kopeissa. Mehiläinen meinasi palaa hiekkaharjussa. Attendossa poltti Jammu Siltavuori hirviön pilaama Reijo mikron yöllä jurrissa lyönyt eväät täysille mikroon ja sammunut huoneeseensa. Minä hoidin hommat Mehiläisesssäkin ja attendossa.
Sama kun oli joulu tulossa kysyin Pekalta kirppiksellä että tulee varmaan lapsesi ja lapsenlapsesi teille joulua viettämään. Meni Pekka todella surkean näköiseksi mietin mitä tapahtui sille. No Antti sanoi ettei pekalla ole omia lapsia kuulemma Antin mukaan juonut kykynsä. On lapset sen vaimon lapsia oli kyllä facebookissa Pekka lapset reppuselässä.
Kyllä minäkin rakastan vieraitakin lapsia kun omiani. Ei siinä mitään kyllähän viina vaikuttaa siittiöihin ja muihinkin toimintoihin. Mistä minäkään tiedän onko poika minun vaikka sitä hoidinkin 7 vuotta isäni pilatessa sitä kun pojan äiti huora oli ja hylkäsi pojan ja minut ihan pienestä. Muijalla ollut perhekoti ajatelkaa nyt ihmiset että vieraat lapset olisivatkin rakkaampia kun oma lapsi. Miehensä vielä sanoi facessa itseään viriiliksi mieheksi, miten kehtaa eikö hyvät ihmiset itke ja naura tollasille. Kun JUMALA EI TYHMÄ OLE EI HEILLÄ OLE YHTÄÄN OMAA LASTA EN AINAKAAN OLE SITÄ KUULLUT.
Selkistä kun ärähdin Antti kokille jouduin lohjalle putkaan. Ja ihmettelin jatkoa Jorviin kidutettavaksi kellariin missä oli viemärireikä lattiassa mihin piti kusta ja paskantaa. Vessaan pääsin pleksilasillisen oven taakse minuutiksi hakkasivat heti ovea että tuliko jo paska vaikka sanoin ettei vatsani toimi käskien. Aina kun ruokaakin toivat huusivat pleksilasillisen oven takaa istumaan minut patjalle mikä oli sellissä peiton kanssa.
Kaksi vartijaa tuli aina mukana koppiin, kai pelkäsivät hullun voimiani mietin kyllä torppaavani pamput ja lyöväni lääkäriltä takin päälle ja häipyväni kopista. Mutta mietin että lusitaan nyt ja kostan sitten kun vähiten sitä odottavat. Oli minulla pelkät sairaalan kalsarit päälläni jouduin kerran punnertamaan pienen paskan nurkassa olevaan viemärireikään pyyhin perseeni kalsareihin. No kumma kun tuli vietnamilaisen näköinen nainen siivoamaan siihen pleksilasillisen oven taakse käytävälle kumarsin pyhän tervehdyksen naiselle.
Alkoivat Suomalaiset saastat sadistit kiireellä laittamaan suihkua ja bidettä kuntoon, ja pääsin ajan kanssa vessaan tuli minulta paskaa pyttyyn varmaan kilo ja suihkuun toinen läjä minkä pesin suihkulla pois. Sain ummessa olleen vatsani toimimaan kunnolla ja oloni helpottui, kun muutenkin olen niin herkkävatsainen.
Kumma kun kiduttamiseni jatkui Kellokoskella osasto 10 niin kovissa lääkkeissä pitäen etten tiennyt mistään mitään kaaduin pahasti yöllä nurkkaan jalkapallossa joskus rikki menneen polveni varaan pelästyin että tuli polveeni sisäinen vamma kun niin pahasti kaaduin. Mutta onneksi meni vaan mustaksi polveni ja parani siitä. Menin toisten huoneisiin yöllä, sama kiduttamiseni jatkui täällä osasto 30 mihin siirsivät minut kusin kerrankin jonkun oveen yöllä. Ja kaikki sekopää lääkkeistä millä saastat hoitajat lääkäreineen myrkyttivät minua.
Kumma kun tiputettiin lääke deprakineeen vointini oli hyvä ei mitään oloja tullut siitä lääkityksestä. No oli palaveri ryssä lääkäri T ja omahoitaja M sekä mieshoitaja M sekä opiskelijan kanssa. Sanoi ryssä lääkäri T että verikokeet ovat hyvät ja pitoisuudet. Mutta on kuulemma henkilökunta sitä mieltä ettei ole vointini muuttunut tullesta. Ärähdin omallehoitajalle eikö se saa turpaansa auki ja kerro ryssälle miten sekasin olin tullessa lääkkeistä Vitun ryssä kymmenen minuuttia tavattu ja puhuu tommoisia hoitajien raporteilla mennään.
Määräsi siitä minulle myrkkylääke Liton sekä Risperidonin kerran viikkoon kusi ja verikokeet myrkyn takia. Miettikää nyt hyvät ihmiset näitä sadisteja saatanoita myrkyttäjiäni. Olin pitkään ilman lääkityksiä enkä tarvitse mitään hullun lääkettä. Helvetti Ryssä T vielä myrkyttää meitä sota veteraanejen infalidejen jälkeläisiä. Vittu tommoinen saatanan Ryssä T pyysin sianlihatonta ruokaa uskontoni takia ja muutenkin selitti saatanan Ryssä että on se vaikea järjestää sanoin että oli silloin kaksi muutakin sianlihatonta. Ihan samalla olisi kolmas sianlihaton voitu järjestää. Kyrpä mikä kyrpä Ryssä on aina Ryssä vaikka voissa paistaisi. Onhan noita hyviäkin ryssiä kavereina ihminen on mikä on toinen sitä toinen tätä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti