lauantai 12. lokakuuta 2019

Aamulääkkeellä potilastoverille kertoen myrkyistä. Alkoi hoitaja siitä vittuilemaan etten saa puhua kun hänkin kuulee puhuin tarkoituksella niin kovaa että kaikki kuulivat myrkyistä puhuessani.

Oltiin potilas P kanssa aamulla lääkejonossa mitä oli jakamassa hoitajat E ja  N. Sanoin että haluan eregtio lääkettä verenpainelääkettä, unilääkettä ja vapinalääkettä. Mitkä minun lääkkeeni aiheuttaa ainakin myrkkylääke Lito mistä joutuu kerta viikkoon käymään kusi ja verikokeissa komplikaatioiden takia.

Kuuli  hoitaja N puheeni alkoi se selittämään jotain etten saa puhua. Sanoin saatanalle että mitä vittua se sinulle kuuluu mitä potilas P:lle puhun. Ja puhun niin että kaikki kuulee mitä myrkkyä minulle elukat työnnätte. Saastat sadistit pirut myrkyttäjät. Lääkärit ja hoitajat samaa paskasakkia olette.

Lähdin poikien perässä Sheriffiin syömään avasi oven lääkkeiden jaosta hoitaja E. Alkoi se vittuilemaan että tuli minulta juttua aamulla lääkkeiden jaossa. Varmaan elukat ovat kahdestaan pohtineet jotain pääni menoksi voi olla että paskaraporttejaan tekevät. On nämä hoitajat niin elukoita kun jotain niille vastaan sanoo tulee palautetta lääkäriä myöten.

Vihaa näitä henkilökuntaa niin monet mitä olen vuosien saatossa jututtanut potilaita. Ihmettelen ettei ole sattunut henkilökunnalle mitään, en ainakaan ole kuullut mitään radikaalia sattuneen. Enpä ole kyllä nähnyt näitä saatanoita pahemmin liikenteessä. Pelkäävätkö liikkua kylillä sen kyllä ymmärrän.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...