Menin kahden kaverin perässä Sheriffiin söin leipäkebabin oli se halpa ja hyvä ihan riittävä pieneen nälkään. Lähdin Sheriffin kapakasta kylille en ottanut tälläkertaa lääkekonjakkiani kapakassa mikä kyllä hyvää olisi tehnyt minulle.
Olin tulossa talollepäin kun tuli hyvä ystäväni Mika minua vastaan. Lähdin takasin kylille sen kanssa kävimme rennossa joimme yhden energiajuoman puoliksi. Kun jo kävin yksin rennosssa ja join yhden edin.
Olen melkein lopettanut kahvin ja energiajuoman kun alkoi ryssä naislääkäri määräämään minulla verenpainelääkettä päänsärkyni takia ja kohonneen verenpaineen. On paineeni olleet hyvät ennen myrkkylääkkeitään millä ryssälääkärit minua myrkyttää. Kysynpä vaan miksi saavat ryssät myrkyttää minua. Seksihalut ja kyvyt viety, käsien vapinoita, verenpainetta sekä unet sekasin.
Miksi annatte maailma minua tuhota ryssien. Ihmettelen miksi apulaisylilääkäri N,R antaa tämmöistä tapahtua. Kun se jo Hiekkaharjun Mehiläisessä puhuessani Linnojen Mafioista tuli N,R Kielokotoon. Otin vielä Keravan pampun J,S todistajaksi ettei voinut apulaisylilääkäri N,R vetää sanojaan takasin.
Sanoi apulaisylilääkäri N,R kielokodossa että jos hän olisi sen talon päällikkö potkisi hän minut heti ulos sieltä, ja kun terve olet lähde terveitten pariin. Sekä tärkeä että lääkkeethän olet lopettanut.
Kumma kun se ei täällä pidä puheitaaan kun ryssät sen alaisia on.
Ja tärkein kun ei yhdellekkään saatanan sadisti lääkärille kuulu yhtään syönkö yhtään mitään lääkettä. Millä perkeleen oikeudella saa joku saasta lääkäri minua pakottaa syömään lääkkeitä.
Olen Homo Sapiens viisas ajatteleva ihminen yksilö persoona. Mitä helvettiä se kuuluu kenellekkään minkälainen olen. Olen aina ollut erikoinen muihin verrattuna. Miten se voi olla mielisairautta jonkun mielestä. Ja vaikka onkin mitä se kenellekkään kuuluu. Menen fiiliksillä tänään itken huomenna nauran miten se voi olla sairasta. Kun oli minulla hyvin rahaa ei kukaan hulluna pitänyt eikä tarvinnut sadistien pakkohoitoja eikä pakkolääkityksiä.
Lukekaa miten jouduin tälle kidutusreissulle Selkin Samarian Pisaran takia. On minua kidutettu syyttä tammikuusta asti todella pahasti myrkyttäen ryssien toimesta. Toimikaa nyt jo maailma auttakaa minua älkää menkö halpaan että lääkärit tietää.
Minäkin tiedän aika paljon ja olen tutkinut suomessa monia hoitopaikkoja ihan kauheuksia kokeneena viimenen tämä missä nyt olen Kellokoski Ohkola. Aloittivat kidutukseni jo Jorvin sairaalassa mikä jatkui Kellokosken sairaalan osasto 10 pitäen semmoisissa myrkyissä etten pystyssä pysynyt enkä muistanut oikein mitään.
Siirsivät minut osasto 30 Ohkolaaan missä jatkui sama kidutus kovissa myrkyissä pitäen. Tiputettiin päiväkirjani mukaan lääkkeet minimiin apulaisylilääkäri N,R kanssa mistä olo oli normaali aikasempaan verrattuna.
Oli kokous sen aikasen omahoitajan M,M sekä mieshoitaja M ja opiskelijan sekä minulle uuden ryssälääkäri V,T kanssa. Yritin saada ääneni kuuluviin ja valottaen tilannetta ei ryssälääkäri kestänyt yhtään kuunnella. Sanoi ryssä V,T että verikokeet näyttää hyvää uudelle lääkkeelle. Mutta hoitajien puheilla on kuulemma vointini samanlainen kun tullessa.
Silloin meinasin hoitaa koko paskalössin sanoin idiootille omallehoitajalle että saatko saatana turpasi auki ja kerro ryssälääkäri V,T miten sekasin sadistit piditte minua tullessa jo.
No antakaas olla mitä teki sadistit määräsi ryssälääkäri hoitajien puheilla minulle myrkkylääke Liton sekä toisen paskan risperdinonin. Lito on täysin myrkkyä jouduin käymään siitä kusi ja verikokeissa kerran viikkoon. Nosti sadisti ryssälääkäri V,T Liton määrän myrkytysvaaraan 1500 milliin.
Johtuuko sodasta asti että ryssät täälläkin myrkyttää jengiä ennenkaikkea minua. Paskalausuntoja ryssät minusta ovat kirjoittaneet. Iskekää nyt perkele jo jengini että pääsen ihmisten pariin ja elämään helvettiin hullujen parista niin hoitajien kun potilaiden. Sotaankin on minua pyydetty en vaan tiedä kenen puolesta sotia. Kun vihaan suomalaisia ja nykyään myös ryssämyrkyttäjiä.
Sanoinkin kaverilleni kurdistanin soturille kuka minua pyysi heille vuoristoon kalasnikhof kainaloon karhujahtiin. Käskin aloittaa heidän Suomesta puhdistus tämä kirottu maa ja kirottu kansa tarvii hoitaa ekaksi.
Olin tulossa talollepäin kun tuli hyvä ystäväni Mika minua vastaan. Lähdin takasin kylille sen kanssa kävimme rennossa joimme yhden energiajuoman puoliksi. Kun jo kävin yksin rennosssa ja join yhden edin.
Olen melkein lopettanut kahvin ja energiajuoman kun alkoi ryssä naislääkäri määräämään minulla verenpainelääkettä päänsärkyni takia ja kohonneen verenpaineen. On paineeni olleet hyvät ennen myrkkylääkkeitään millä ryssälääkärit minua myrkyttää. Kysynpä vaan miksi saavat ryssät myrkyttää minua. Seksihalut ja kyvyt viety, käsien vapinoita, verenpainetta sekä unet sekasin.
Miksi annatte maailma minua tuhota ryssien. Ihmettelen miksi apulaisylilääkäri N,R antaa tämmöistä tapahtua. Kun se jo Hiekkaharjun Mehiläisessä puhuessani Linnojen Mafioista tuli N,R Kielokotoon. Otin vielä Keravan pampun J,S todistajaksi ettei voinut apulaisylilääkäri N,R vetää sanojaan takasin.
Sanoi apulaisylilääkäri N,R kielokodossa että jos hän olisi sen talon päällikkö potkisi hän minut heti ulos sieltä, ja kun terve olet lähde terveitten pariin. Sekä tärkeä että lääkkeethän olet lopettanut.
Kumma kun se ei täällä pidä puheitaaan kun ryssät sen alaisia on.
Ja tärkein kun ei yhdellekkään saatanan sadisti lääkärille kuulu yhtään syönkö yhtään mitään lääkettä. Millä perkeleen oikeudella saa joku saasta lääkäri minua pakottaa syömään lääkkeitä.
Olen Homo Sapiens viisas ajatteleva ihminen yksilö persoona. Mitä helvettiä se kuuluu kenellekkään minkälainen olen. Olen aina ollut erikoinen muihin verrattuna. Miten se voi olla mielisairautta jonkun mielestä. Ja vaikka onkin mitä se kenellekkään kuuluu. Menen fiiliksillä tänään itken huomenna nauran miten se voi olla sairasta. Kun oli minulla hyvin rahaa ei kukaan hulluna pitänyt eikä tarvinnut sadistien pakkohoitoja eikä pakkolääkityksiä.
Lukekaa miten jouduin tälle kidutusreissulle Selkin Samarian Pisaran takia. On minua kidutettu syyttä tammikuusta asti todella pahasti myrkyttäen ryssien toimesta. Toimikaa nyt jo maailma auttakaa minua älkää menkö halpaan että lääkärit tietää.
Minäkin tiedän aika paljon ja olen tutkinut suomessa monia hoitopaikkoja ihan kauheuksia kokeneena viimenen tämä missä nyt olen Kellokoski Ohkola. Aloittivat kidutukseni jo Jorvin sairaalassa mikä jatkui Kellokosken sairaalan osasto 10 pitäen semmoisissa myrkyissä etten pystyssä pysynyt enkä muistanut oikein mitään.
Siirsivät minut osasto 30 Ohkolaaan missä jatkui sama kidutus kovissa myrkyissä pitäen. Tiputettiin päiväkirjani mukaan lääkkeet minimiin apulaisylilääkäri N,R kanssa mistä olo oli normaali aikasempaan verrattuna.
Oli kokous sen aikasen omahoitajan M,M sekä mieshoitaja M ja opiskelijan sekä minulle uuden ryssälääkäri V,T kanssa. Yritin saada ääneni kuuluviin ja valottaen tilannetta ei ryssälääkäri kestänyt yhtään kuunnella. Sanoi ryssä V,T että verikokeet näyttää hyvää uudelle lääkkeelle. Mutta hoitajien puheilla on kuulemma vointini samanlainen kun tullessa.
Silloin meinasin hoitaa koko paskalössin sanoin idiootille omallehoitajalle että saatko saatana turpasi auki ja kerro ryssälääkäri V,T miten sekasin sadistit piditte minua tullessa jo.
No antakaas olla mitä teki sadistit määräsi ryssälääkäri hoitajien puheilla minulle myrkkylääke Liton sekä toisen paskan risperdinonin. Lito on täysin myrkkyä jouduin käymään siitä kusi ja verikokeissa kerran viikkoon. Nosti sadisti ryssälääkäri V,T Liton määrän myrkytysvaaraan 1500 milliin.
Johtuuko sodasta asti että ryssät täälläkin myrkyttää jengiä ennenkaikkea minua. Paskalausuntoja ryssät minusta ovat kirjoittaneet. Iskekää nyt perkele jo jengini että pääsen ihmisten pariin ja elämään helvettiin hullujen parista niin hoitajien kun potilaiden. Sotaankin on minua pyydetty en vaan tiedä kenen puolesta sotia. Kun vihaan suomalaisia ja nykyään myös ryssämyrkyttäjiä.
Sanoinkin kaverilleni kurdistanin soturille kuka minua pyysi heille vuoristoon kalasnikhof kainaloon karhujahtiin. Käskin aloittaa heidän Suomesta puhdistus tämä kirottu maa ja kirottu kansa tarvii hoitaa ekaksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti