perjantai 11. lokakuuta 2019

Yöllistä tarinaa Ohkolan sairaalasta. Päänsärkyyn lääke sekä verenpaineiden mittaus, Kello 3,55 vielä nukkuen kello 5,08 asti.

Menin taas aikasin nukkumaan illasta ja heräsin kello 3,50 ekan kerran. Muistan heränneeni kyllä jo aikasemmin. Kävin ottamassa tonnin särkylääkkeen pieneen päänsärkyyni, ja mittauttamassa verenpaineeni kello 3,55. Oli paineeni aika hyvät 145/ 73 pulssi oli 74 eli melko hyvät yhdellä mittauksella, yleensä ne paranee kun mittaa pari kertaa, mutta nyt mittasi hoitaja vaan  kerran paineeni.

On aina paineeni yöllä paremmat niin kun nytkin,  toki paremmatkin ovat olleet. Menin vielä nukkumaan kello 3,55 jälkeen ja nukuin hyvin kello 5,08 asti. Nyt on kello 5,27 ja olen hyvin levännyt. Pääsen salille tänään kun nukuin melko hyvin,  pääsee kunnolla taas treenaamaan.

Viimeksi annoin säkille kyytiä nyrkillä ja monolla. Kysyin tuttuni jo mustansaaren ajoilta olenko nyrkkeillyt varmaan kun siihen malliin säkki sai kyytiä.

Vedän aika kyydillä ja rytmillä säkkiä, oli minulla prätkätallilla semmoinen säkki missä oli sisällä purua ja hiekkaa. Ei kukaan muu voinut sitä säkkiä hakata ketä kävi tallilla,  kun oli säkki niin kova. Minä annoin tallilla säkille kyytiä nyrkillä ja monolla.

Kysyi viimeksi Mikko ohjaaja salilla eikö nyrkkini hajoa kun säkille kyytiä annoin ilman säkkihanskoja,  sanoin että on nyrkkini tottunut siihen kun tiiliseiniä jo nuoresta hakkasin.

Nostin talon salilla viimeksi jalkani vuorotellen korkealle tangon päälle mitä ihmetteli ohjaaja Mikkokin. Kun vanhalla vielä jalka nousee, toki venyttelen paljon kyllä siinä jalka vielä nousee.

Ei minua huvikseen Riihimäen Keskusvankilassakin Rio De Riksussakin tunnettu Kenkä Keravana.

Olivat pojat kertoneet vielä vuosien päästäkin kuinka ilmastointiputket sai monostani kyytiä Riksussa tiesi kaverini kertoa siitä. Koskaan ei tarvinnut linnoissa ketään kohtaan kenkääni käyttää. Kun yhtä perhettä olimme taloissa oli vankitoverini minulle Isiä ja Veljiä monella tuomiolla ja monessa talossa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...