Tuli kello kuusi ja hiljasuus loppui pääsin potilaskeittiölle hunajateelle ja nautajuusto leivälle. Oli aamusta myös verenpaineenmittaus mikä oli ekallla kertaa yläpaine 159 seuraavilla kerroille oli paineet 131/ 79 pulssi oli 78. Oli melko hyvät paineet yläpaine oli minusta kun nuorella miehellä.
Pulssi minulle hiukan kova kun on joskus ollut pulssini 52 mikä on hyvä treenarin pulssi. Täälläkin sairaalassa on pulssi ollut kerran noin 57. Heilahtaa paineet ja pulssi kun kierroksilla käyn kun vituttaa niin paljon saatanoiden pakkohoidot ja pakkolääkitykset.
Varmaan häviäisi lääkkeet jättämällä huonot unet vapinat käsissä verenpaineet sun muuta oireet. Sairastuttaa minut ryssälääkärit ja heidän kätyrinsä Suomalaiset hoitajat.
Olen aina ollut linnoissakin terveyden perikuva nyt sairastuttaa Ryssälääkärit minut Suomalaisten hoitajien kanssa. On ollut minulla kokonaisvaltainen huono olo koko lääkitykseni ajan. Eli ei voi oireeni johtua muusta kun lääkityksistä ja hoidon aiheuttamasta vitutuksesta.
Kun nyt olisi rahaa enemmän lähtisin helvettiin koko saatanan talosta jos kytät panisivat perääni syyttä tekisin kytille kyllä jotain jos ei heillä järki pelaisi mitä minulle ollaan tekemässä. On minulla voimassa oleva passi taskussa pääsisin poistumaan tästä saatanallisesta maasta.
Kirottu maa ja kirottu kansa on Suomalaiset, on minua kidutettu niin paljon Suomessa siviilissä ja monessa hoitopaikassa. Lukekaa tarinoitani miten olen auttanut heikkoja kiusattuja ja joutunut muutamista paikoista ihan raudoissa sairaalaan . On niistä paljon tarinaa ihan kauhutarinoita.
Pulssi minulle hiukan kova kun on joskus ollut pulssini 52 mikä on hyvä treenarin pulssi. Täälläkin sairaalassa on pulssi ollut kerran noin 57. Heilahtaa paineet ja pulssi kun kierroksilla käyn kun vituttaa niin paljon saatanoiden pakkohoidot ja pakkolääkitykset.
Varmaan häviäisi lääkkeet jättämällä huonot unet vapinat käsissä verenpaineet sun muuta oireet. Sairastuttaa minut ryssälääkärit ja heidän kätyrinsä Suomalaiset hoitajat.
Olen aina ollut linnoissakin terveyden perikuva nyt sairastuttaa Ryssälääkärit minut Suomalaisten hoitajien kanssa. On ollut minulla kokonaisvaltainen huono olo koko lääkitykseni ajan. Eli ei voi oireeni johtua muusta kun lääkityksistä ja hoidon aiheuttamasta vitutuksesta.
Kun nyt olisi rahaa enemmän lähtisin helvettiin koko saatanan talosta jos kytät panisivat perääni syyttä tekisin kytille kyllä jotain jos ei heillä järki pelaisi mitä minulle ollaan tekemässä. On minulla voimassa oleva passi taskussa pääsisin poistumaan tästä saatanallisesta maasta.
Kirottu maa ja kirottu kansa on Suomalaiset, on minua kidutettu niin paljon Suomessa siviilissä ja monessa hoitopaikassa. Lukekaa tarinoitani miten olen auttanut heikkoja kiusattuja ja joutunut muutamista paikoista ihan raudoissa sairaalaan . On niistä paljon tarinaa ihan kauhutarinoita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti